Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség bérlőknek A tartózkodás alatt Mi történik, ha váratlan helyzet adódik?
Kategóriák

Mi történik, ha váratlan helyzet adódik?

A cikket a 8. 7. 2021 oldalon frissítették.

Bár feltételezzük, hogy tartózkodása során nem fog szokatlan helyzetekkel szembesülni, szeretnénk biztosítani, hogy védve legyen, és bizalommal költözhessen be. 

Mivel a bérleti szerződés közvetlenül Ön és a bérbeadó között jön létre, kívánatos, hogy Ön elmagyarázza neki az esetlegesen felmerülő igényeket vagy problémákat. Legyen szó akár egy elromlott főzőlapról, egy meghibásodott mosógépről, egy eldugult szemétgyűjtőről, vagy a korábbi kiköltözés, illetve a bérleti szerződés meghosszabbításának lehetőségéről. A bérbeadó az illetékes személy, akitől elvárható, hogy mindent a lehető leghamarabb és az Ön teljes megelégedésére oldjon meg.

Ha a foglalása tartalmazza a Stay Benefits szolgáltatást és biztosítási problémával van dolga (pl. egy háztartási gép nem működik megfelelően), akkor közvetlenül az AXA Assistance-hoz fordulhat. A 24/7-es ügyfélszolgálatuk elérhetőségét a profilja "Kapcsolat" részében találja.

Természetesen a Flatio ügyfélszolgálatát is megkeresheti aggodalmaival vagy problémáival, de a problémamegoldás teljes folyamata késik, mivel a probléma megoldása egy közvetítőn keresztül történik, és nem közvetlenül a bérbeadóval vagy az AXA Assistance-szal, ahogy az kívánatos lenne.

Vannak azonban olyan helyzetek, amikor a legjobb megoldás az ügyfélszolgálati csapatunkkal való kapcsolatfelvétel. Ezek főként olyan pillanatok, amikor a bérbeadó megsérti a bérleti szerződés egyes feltételeit, vagy Ön vitába keveredik. Nemcsak Önnek, hanem a bérbeadónak is vannak bizonyos kötelezettségei a bérleti szerződésből adódóan, és ha nem teljesíti a kötelezettségeit, akkor mindenképpen érvényesítenie kell a jogait, és mi itt vagyunk, hogy segítsünk Önnek ebben.