Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Vissza

Budapest, Magyarország: Olvassa el a bérlők és a szállásadók értékeléseit, akiknek már volt bérleti tapasztalata ebben a célállomásban!

Zoltan L. Tulajdonos
good: tenant market to enhance: cancellation policy, payment policy, secure landlord
Több megjelenítése
06.04.2020 Budapest
Sonia K. Tulajdonos
The tenant complained about Flatio’s lack of clear communication to her, which does not reflext well on the landlords either.
Több megjelenítése
19.03.2020 Budapest
Viktória G. Tulajdonos
Better custumer service, more clear notification about your high comission rates!!!
Több megjelenítése
16.03.2020 Budapest
Youngseo K. Bérlő
I was pleased mostly, but I suppose the protocol for customer service should be improved. Once, I sent the rent via the bank to the flatio bank account. Although I sent the exact amount of the rent and paid for the transaction fee, the amount of money arrived was smaller than I sent. Therefore, I asked advice to the customer service, but, in the end, I got a response "I don't know". I would suggest the response of flatio shouldn't be "I don't know", instead "I believe there was a problem with the bank, so please consult the bank." or "Let me check with the bank and get back to you.". If such a problem occurs and flatio doesn't know what to do, customers won't know who to trust.
Több megjelenítése
06.01.2020 Budapest
Adrian C. Bérlő
It is not that we are "not satisfied". We just started the reservation process, so we have no basis to "recommend" this website to a friend or to even give a star rating. Ask a later time, not now.
Több megjelenítése
13.10.2019 Budapest
Orsolya S. Bérlő
részletesebb szűrő
Több megjelenítése
22.08.2019 Budapest
Constantin Malte B. Bérlő
Tttt
Több megjelenítése
20.07.2019 Budapest
Ágnes R. Tulajdonos
I waited more for the flatio staff. Since no deposit is allowed, there must be a solution to a situation where the guest causes damage, swaps something or device. Or it causes other damage, he wants to pay for the damage, but he does not do it.
Több megjelenítése
13.06.2019 Budapest
Sina C. Bérlő
Service fee is too expensive.
Több megjelenítése
24.01.2019 Budapest
Motiollah D. Bérlő
Customer service of flatio when i call its in another language and If I get a reserving atleast give me the landlords number since its my first time i need more guidance
Több megjelenítése
08.01.2019 Budapest
Herbert J. Bérlő
Nicht genehmigte Wohnung
Több megjelenítése
02.11.2018 Budapest
Michel A. Bérlő
The follow-up experience could be a bit better. A lot of rejections without any explanation which looked like timeouts.
Több megjelenítése
01.08.2018 Budapest