Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Vissza

Budapest, Magyarország: Olvassa el a bérlők és a szállásadók értékeléseit, akiknek már volt bérleti tapasztalata ebben a célállomásban!

Matthew H. Bérlő
Please respond to customer service requests and please take action against landlords who abuse tennants on their private phone numbers, after the rental contract has finished. It is extremely disturbing.
Több megjelenítése
17.09.2021 Budapest
Antal B. Bérlő
Which is good that they found the right flat for the right time for 2 months and for the right price for me. Which could be better is the payment possibilities, as Gopay did now worked well. Customer support gives just a generic answer to the problem. And hey guys!!! Double check-out date and time!!! It's not as usually applied for accommodation services!
Több megjelenítése
25.08.2021 Budapest
Gabriele L. Bérlő
Too much info
Több megjelenítése
31.07.2021 Budapest
Molnár M. Bérlő
Túlságosan sok adat szükséges önmagunk jellemzéséhez, ami nem etikus. Valójában semmit sem kéne írnunk!
Több megjelenítése
27.07.2021 Budapest
Zoltan P. Bérlő
The termination process (including the rent refund) was too complicated and lenghty relative to the administrative charge of the platform.
Több megjelenítése
25.07.2021 Budapest
Gabriella B. Bérlő
Nem volt beirva a cim csak az hogy történelmi hely.
Több megjelenítése
07.07.2021 Budapest
Tunde D. Bérlő
Nincs személyes kapcsolat.
Több megjelenítése
16.06.2021 Budapest
Csaba Robert T. Tulajdonos
Having contracts without deposit is a big problem. When there's a negligent tenant the owner has nothing in his hand to enforce his interest.
Több megjelenítése
02.06.2021 Budapest
Mária H. Bérlő
fogalmam sincs, még nem volt dolgunk egymással
Több megjelenítése
19.05.2021 Budapest
Réka S. Bérlő
Minden oké!
Több megjelenítése
03.04.2021 Budapest
Lilla P. Bérlő
Sokallom a szervízdijat.
Több megjelenítése
19.04.2021 Budapest
Katalin S. Tulajdonos
They should save the tenant bank card for unseen expenses, damages. Landlords should be protected better.
Több megjelenítése
16.02.2021 Budapest
Damir M. Bérlő
To expensive!!!!!
Több megjelenítése
02.03.2021 Budapest
Ruy Sandor H. Bérlő
Neutral. I'm need to see how Flatio solved my problem rental.
Több megjelenítése
14.01.2021 Budapest
Stephen M. Bérlő
Already, we have tried THREE times with different apartments, and have been REJECTED for reasons that they seem to be trying to scam us. So far, experience with Flatio has been negative, but I am giving them another chance.
Több megjelenítése
13.01.2021 Budapest
Zsofia P. Tulajdonos
bonus don’t arrive despite of successful recommendation
Több megjelenítése
26.12.2020 Budapest
Joe M. Bérlő
Stop sending us automatic notifications when the apartment was never actually used.
Több megjelenítése
24.12.2020 Budapest
Csak T. Bérlő
Suspicious, bit dodgy...
Több megjelenítése
19.12.2020 Budapest
Bereczki J. Tulajdonos
Es gibt kein Sicherheit, wenn die Mieter vor die mietende den vertrag absagt.
Több megjelenítése
12.11.2020 Budapest
Rita R. Tulajdonos
You should have 24 hours service and hotline, not only office hours during the weekdays. It is not acceptable, renting a flat might need immediate help!
Több megjelenítése
07.11.2020 Budapest
Angelina M. Bérlő
While we were checking details with landlord, apartment prise changed several times
Több megjelenítése
24.07.2020 Budapest
Marion D. Bérlő
QUICKER ANSWER
Több megjelenítése
30.06.2020 Budapest
Angelina M. Bérlő
I wrote two hosts but nobody answered me
Több megjelenítése
01.06.2020 Budapest
Liron L. Tulajdonos
There must be a better way to bond an applicant to a reservation. Too many reservations get cancelled and tenants become non responsive. You need to have a better screening process. Moreover, fee is quite high. If I pay Flatio 9%, a property manager 10% and all taxes and bills are on me, yield becomes negligible.
Több megjelenítése
28.05.2020 Budapest