Flatio - albérlet néhány hónapra
Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Vissza

Olvassa el az összes értékelést a Flatio-ról a bérlőktől és tulajdonosoktól vagy szerezzen saját tapasztalatot. Biztonságos és egyszerű.

Chris D. Bérlő
I'm not having good experiences on this website.
Több megjelenítése
13.06.2024 Budapest
Magda K. Bérlő
There should be a booking guarantee option
Több megjelenítése
23.06.2024 Haniá
Simon E. Bérlő
Last reservation the owner canceled two months in so with the fee it was terrible price
Több megjelenítése
15.06.2024 Prága
Marija O. Bérlő
I am trying to contact support in order to pay my rent with the voucher and I am not receiving any answer. So, no, I would not recommend Flatio.
Több megjelenítése
12.06.2024 Ankara
Maybeline R. Bérlő
Nobody is online
Több megjelenítése
11.06.2024 Porto
Anton O. Bérlő
Não atualizam as datas
Több megjelenítése
06.06.2024 Lisszabon
Cristian Emanuel M. Bérlő
No recomendaria Flatio. Sus politicas de cancelacion hacen que el cliente pierda mucho dinero. La atencion al cliente es buena, pero sus politicas no.
Több megjelenítése
02.06.2024 Valadares
Maria Alexandra B. Bérlő
Better communication and having a transparent conversation
Több megjelenítése
29.05.2024 Pozsony
Airi H. Bérlő
I do not receive any replies from the agent at all
Több megjelenítése
24.05.2024 Prága
Sara J. Bérlő
I have not felt protected as a client in the situation experienced with this apartment, I had to move for more than justified reasons and yet none of the lost money has been returned to me.
Több megjelenítése
08.04.2024 València
Vratislav T. Bérlő
slozity system a ptáte se na otazky ze soukromi na to nemate zadny zakonny narok
Több megjelenítése
03.04.2024 Nosislav
Alexandre P. Bérlő
no answer so far from the landlord. I am retrying to see if I get more chance. I already booked my airplane tickets.
Több megjelenítése
03.04.2024 Prága
Jakub L. Bérlő
If we are paying for services of the flatio you should help to resolve problems with the landlord.
Több megjelenítése
25.03.2024 Prága
Stephanie S. Bérlő
many of the listings hosts do not respond to request, you would remove inactive hosts
Több megjelenítése
01.03.2024 Porto
Lily S. Bérlő
Allow a longer time to file a complaint and get my money back. It took me 2 days to discover all of the things wrong with the apartment that just made it impossible for me to live there. I tried contacting the landlord first to see if it would be resolved and by the time that I had given up on that, the window to file had closed. There was an issue with the heat (I rented in January in Prague) where the radiator was full of air so 75% of the radiator would not get hot. There was an issue with the running water for the toilet(it was not refilling and would only flush once an hour) and the landlord told me that it was "good enough" and it would take too long to get someone to fix it. You can look in my messages to see this. So I had to forfeit an entire month's rent because I was trying to resolve an issue with the owner first. I made the first few days of my move to Prague incredibly stressful. Please, if someone is reading this, can i have my money back?
Több megjelenítése
27.02.2024 Prága
Brian T. Bérlő
Communication was prompt and horrible
Több megjelenítése
27.02.2024 Funchal
Martin S. Bérlő
I would like to close a task once I do it and not getting an immediate confirmation unfortunately means I have to come back to this. Airbnb offers direct bookings, this should be shown in the overview of results...
Több megjelenítése
14.01.2024 Las Palmas de Gran Canaria
Timothy H. Bérlő
You should be ashamed.
Több megjelenítése
08.02.2024 São Roque do Pico
Jon S. Bérlő
Background check of landlords, check for legality of the apartment prior to renting to paying customers. Live up to some level of professional accountability when your paying customers have a bad and illegal experience with a landlord. Hire an attorney in the countries you do business in, to ensure a proper (and legal) lease agreement.
Több megjelenítése
06.02.2024 Lisszabon
Mihalyne L. Tulajdonos
Péncentrikus az oldal de a partnereinek az érdekeit mint jelen esetben a tulajdon érdekeit nem veszi figyelembe.A bérlő nem fizetett és kárt okozott.Az oldal szerint nem kérhetünk depositot.Biztosítási díjat számolnak fel.Most akkor tessék kártalanítani!!
Több megjelenítése
03.02.2024 Budapest
Julie S. Bérlő
I don't know anyone traveling.
Több megjelenítése
30.01.2024 Calheta de Nesquim
Siret T. Bérlő
problems with google login, problems with chrome on mac. solution was make account with password and use firefox on windows
Több megjelenítése
10.01.2024 Sanlúcar de Barrameda
Ahmed A. Bérlő
WORST SERVICE EVER!
Több megjelenítése
03.01.2024 Lisszabon
Luis F. Tulajdonos
I won't work with you again, unless you allow a different model of lease agreement. The one Flatio forces upon landlords is complete nonsense.
Több megjelenítése
12.01.2024 Lisszabon