Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Vissza

Olvassa el az összes értékelést a Flatio-ról a bérlőktől és tulajdonosoktól vagy szerezzen saját tapasztalatot. Biztonságos és egyszerű.

Jared T. Bérlő
No deposits for short stays is very nice and customer service responds to complaints quickly. However complaints are not resolved most of the time and they cant do much about my complaints.
Több megjelenítése
15.07.2021 Prága
Gabriella B. Bérlő
Nem volt beirva a cim csak az hogy történelmi hely.
Több megjelenítése
07.07.2021 Budapest
Eva S. Bérlő
I miss the function to provide a feedback to the apartment I have rented directly on the website.
Több megjelenítése
02.07.2021 Prága
João O. Tulajdonos
Inserimos listings dizendo que animais não são permitidos, potenciais inquilinos com animais fazem pedido na mesma e somos obrigados a rejeitar, não nos deixando opçao.
Több megjelenítése
01.07.2021 Lisszabon
Marta S. Bérlő
How to contact with them
Több megjelenítése
29.06.2021 Prága
Abdelrahman Z. Bérlő
The company Kept sending emails that I have to pay a day that I already agreed on the owner with. The emails felt threatening and constant. Thank god the owner was understanding tho
Több megjelenítése
28.06.2021 Prága
Andrew T. Tulajdonos
Allow landlords and tenants more flexibility to discuss plans with tenants, rather than the tiny window to accept you offer. I've had to cancel two room offers which i wanted to go through with, because i had to ask the tenant a question and didn't get a response back in time. Also assuming that we only rent rooms on your platform and punishing us after 3 declined offers is an issue as you don't have enough customers to fill the rooms often and so the dates we have set as available are always going to change without notice.
Több megjelenítése
23.06.2021 Matosinhos
Wiktoria H. Bérlő
The website lags all the time and my reservation got denied even though the owner sent me a message that the apartment is vaialable
Több megjelenítése
03.05.2021 Caniço
Natalia K. Bérlő
Good service
Több megjelenítése
20.06.2021 Prága
Kateřina K. Bérlő
Ještě nemám dost zkušeností. Uvidím, jestli se mi tentokrát zdaří získat ubytování. Flatio mi připadá méně transparentní (pronajímatelé jsou prezentováni dost anonymně, někteří nemají vlastní forku, jen ilustrovaný obrázek...) než Airbnb, což je škoda vzhledem k výběru bytů.
Több megjelenítése
18.06.2021 Prága
Faysel A. Bérlő
My discount code did not apply, I will cancel immediately if I've been missled
Több megjelenítése
17.06.2021 Lisszabon
Alexander C. Bérlő
I'm reserving judgement until I've actually used the site,
Több megjelenítése
16.06.2021 Vila Nova de Gaia
Tunde D. Bérlő
Nincs személyes kapcsolat.
Több megjelenítése
16.06.2021 Budapest
Vitaly R. Bérlő
sorting and searching by area of apartment
Több megjelenítése
15.06.2021 Prága
Sandra V. Bérlő
This is the first time using it. We don't have much to say yet, but we're hoping to be thrilled with Flatio!
Több megjelenítése
13.06.2021 Lisszabon
Peter B. Bérlő
The service fee that Flatio charges is really off-putting, as it scales with the price of the apartment being rented and doesn't represent any additional value being provided by Flatio. The services that are supposed to be offered as a result of this fee are rarely available. Additionally, there are no reviews available from other travelers.
Több megjelenítése
13.06.2021 Ponta Delgada
Gaudencio Fandialan F. Bérlő
Additional description like energy rating.
Több megjelenítése
08.06.2021 Portimão
Jorge S. Bérlő
Só dei esta nota porque é a minha primeira experiência, e que ainda não está concluída
Több megjelenítése
06.06.2021 Lisszabon
Csaba Robert T. Tulajdonos
Having contracts without deposit is a big problem. When there's a negligent tenant the owner has nothing in his hand to enforce his interest.
Több megjelenítése
02.06.2021 Budapest
Taylor L. Bérlő
Discount code wasn't applied
Több megjelenítése
02.06.2021 Porto
Veronika K. Bérlő
vysoky servisny poplatok na kratkodoby pobyt
Több megjelenítése
30.04.2021 Prága
Yvette J. Bérlő
Úplně jsem nepochopila, proč musím obšírně popisovat důvod pronájmu na dvou místech (vyjížděcí menu a ještě textové pole), když se jedná o kratkodobý nájem typu dovolená. U delších nájmů by to bylo již pochopitelnější - možná by stálo za úvahu, zda tuto povinnost "vysvětlení" nerozlišit podle délky poptávaného nájmu, tedy zavést ji třeba u nájmů nad 30 dní.
Több megjelenítése
30.05.2021 Prága
Cynthia S. Bérlő
Most of the housing I was interested in was not available for the months I needed.
Több megjelenítése
28.05.2021 Almada
Emil T. Bérlő
I am not «not» satisfied, it’s just too early to ask me if I’d recommend it.
Több megjelenítése
28.05.2021 Lisszabon