Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Vissza

Olvassa el az összes értékelést a Flatio-ról a bérlőktől és tulajdonosoktól vagy szerezzen saját tapasztalatot. Biztonságos és egyszerű.

Khrista T. Tulajdonos
I think since you’re charging commission on each payment, you should also be the ones requesting the payments from the tenants and following up on it when they don’t pay it rather than telling me to contact the tenant.... apart from the online advertising I don’t see any added value in any services provided by Flatio.
Több megjelenítése
07.08.2018 Prága
Yasir A. Bérlő
Service is excellent, with rate 9. The communication system and client center pleased me the most. Overall very satisfied.
Több megjelenítése
29.07.2018 Prága
Michel A. Bérlő
The follow-up experience could be a bit better. A lot of rejections without any explanation which looked like timeouts.
Több megjelenítése
01.08.2018 Budapest
Andrew U. Bérlő
It isn't that I'm not satisfied with Flatio, it is that I have no opinion - yet - of the service. As the song goes, we've only just begun... Perhaps this survey should come later in the process.
Több megjelenítése
01.08.2018 Prága
Petr H. Bérlő
Nebyl jsem nespokojen.
Több megjelenítése
27.07.2018 Prága
Peter B. Tulajdonos
UX s help detskom, prehľadnejši web
Több megjelenítése
16.07.2018 Prága
Dylan R. Bérlő
I think it's good, but I think it's too soon to ask if I would recommend the service right after I've submitted my first booking!
Több megjelenítése
13.07.2018 Prága
Pavel D. Tulajdonos
velmi pozdní platba po ubytování,nervy
Több megjelenítése
06.07.2018 Prága
Aigerim K. Bérlő
This is my first time using Flatio and haven't had the complete experience of it yet. I'll be happy to provide a comprehensive feedback after completion of my tenancy.
Több megjelenítése
04.07.2018 Prága
Terri C. Bérlő
I told Flatio that we only got paid after 1st of the month but i got emails every month about the fact that rent was late (28th due) and all the said was its automatic so nothing they can do...i suggest you fix this function as it became spam and very intrusive
Több megjelenítése
30.06.2018 Prága
Terri C. Bérlő
We would have liked to view the apartment first but are hoping the virtual tour was close enough to what we will see
Több megjelenítése
05.03.2018 Prága
Pete C. Bérlő
not really. Airbnb is much more user freindly and simpler to use.
Több megjelenítése
04.07.2018 Brno
Mike A. Bérlő
Quite expensive for the service provided. I would definitely seek alternatives in future
Több megjelenítése
25.06.2018 Brno
Denise K. Bérlő
It took 2 weeks to find a flat -- landlords were not putting correct information on the website (like minimum stay requirements), landlords never responded, ... Then when we finally got a flat the website never sent the SMS code so that I could finish the deal. It was only 15:30 in Prague and no one answered the support number or the online chat!!!!
Több megjelenítése
17.06.2018 Prága
Alexandra H. Bérlő
Bevor man überhaupt eine feste Buchungszusage hat, wird schon die Kreditkarte belastet. Das ist nicht schön.
Több megjelenítése
06.06.2018 Berlin
Raisa K. Tulajdonos
Verbesserungswürdig: Einhalten und Kontrolle der Mietzahlungsfristen.
Több megjelenítése
04.06.2018 Bécs
Branislav K. Bérlő
Rozhodne nepytat poplatok este pred akoukolvek odpovedou od majitela.
Több megjelenítése
31.05.2018 Pozsony
Szabolcs H. Bérlő
I got just basic information...I needed more details about the apartment
Több megjelenítése
31.05.2018 Bécs
Jan L. Tulajdonos
Dobrá myšlenka, mizerný servis. Zlepšit správu stránek a komunikaci
Több megjelenítése
09.05.2018 Brno
Věra V. Tulajdonos
Flatio by v roli zrostredkovatele melo moderovat smluvni vztah najemce a pronajimatele na zaklade nastavenych parametru, za coz mu nalezi provize. Uvadim body, kde by role zprostredkovatele mohla byt naplnena lepe. 1. Pokud není najemne na ucet zprostredkovatele zaplacene radne a vcas myslim, ze je role zprostredkovatelel toto najemne vymahat – nikoli jako v mém pripade, kde byla situace s vymahanim najemneho ponechana na pronajimateli (nezaznamenala jsem fungovani deklarovaného automatického upominaciho systemu (neregistruji zadne automaticke sms nebo emaily ohledne dluzneho najmu)) 2. Pokud najemnik poskodi interier nebo nedodrzi smluvni podminky mel by zprostredkovatel ucinit všechny krok, aby k tizi nájemce byla situace napravena.
Több megjelenítése
08.05.2018 Prága
Jiří B. Tulajdonos
Poslední dobou jsem se vaší službou nespokojen. Vázne komunikace a Váš systém placení nechrání majitele bytu od lidí jako byl pan Ptáčník.
Több megjelenítése
01.05.2018 Prága
Martin V. Bérlő
Aktualizace kalendářů k pronájmu bytů, rychlejší kontakt s operátorem, nelze se dovolat!
Több megjelenítése
01.05.2018 Prága
Christian J. Bérlő
Bin eben dabei mein Profil zu ergänzen und habe noch keine Erfahrungen
Több megjelenítése
11.04.2018 Berlin
Krzysztof W. Bérlő
The idea is very good, but Flatio support is hardly reliable. It takes hours to get any answer and these tend to be rather vague. I had issues with card processor (1 out of 4 cards accepted)
Több megjelenítése
26.03.2018 Prága