Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Vissza

Olvassa el az összes értékelést a Flatio-ról a bérlőktől és tulajdonosoktól vagy szerezzen saját tapasztalatot. Biztonságos és egyszerű.

Abdalla E. Bérlő
The service was good, just if I could pay directly in the app without the extra money that would be cool
Több megjelenítése
20.11.2023 Brno
James B. Bérlő
Communication is stilted and not complete. With so many apartments that are being reviewed it would be helpful to have complete answers, not anything abbreviated that adds to confusion.
Több megjelenítése
07.11.2023 Barcelona
Geethashree J. Bérlő
Response time and clarity. Chasing for a response is not a good feeling a user would want. I still reserved the place with you because I like the property and do not want to miss out on it. But that said, your service with it will add value.
Több megjelenítése
07.11.2023 Porto
Luis D. Bérlő
No payment via Mastercard
Több megjelenítése
06.11.2023 Prága
Alessia D. Bérlő
It's not that I am dissatisfied. It's just that it is my first experience here and I have not really exploited the platform yet. I will be able to give better feedback, and hopefully for all of us a better rating, after moving in and experiencing the real service. I am just cautious for now.
Több megjelenítése
17.07.2023 Las Palmas de Gran Canaria
Berti D. Tulajdonos
1. Decrease the 15% service charge imposed on rates to tenants. With the 9% commission together, it's the industry's highest 2. Don't block the property calendar in case of a new reservation request until the Tenant hasn't paid. In many cases they don't finish the reservation and our calendar was blocked for 24 hours without any refund
Több megjelenítése
02.11.2023 Budapest
Conor O. Bérlő
Flatio should take more care to check out or examine an apartment that is listed on their site. The previous apartment I rented was filthy. Photos alone don’t tell the real story. Also, you charge for days not nights. I rented two places back to back and it resulted in my having to pay for another night to bridge between the two rentals. I found that to be very unsatisfactory
Több megjelenítése
01.11.2023 Palafrugell
Jon S. Tulajdonos
Reduce or eliminate the commission charged to the landlord. We are providing you with the product, therefore without us you wouldnt have a business. Charge the commission only to the tenant
Több megjelenítése
01.11.2023 Lagos
Otakar Z. Bérlő
This is the only experience I have with Flatio. The compensation for the problems was not adequate. The offered me some voucher for the furture accomodation, but they know that I will not use it anyway.
Több megjelenítése
27.10.2023 Prága
Abbas M. Bérlő
Airbnb refunds all the payments, but you don't or give as vouchers!
Több megjelenítése
27.10.2023 Santo António dos Cavaleiros
Mariia K. Bérlő
Поддержка работает хорошо, но ждать сутки в критических ситуациях для ответа - очень долго, особенно, если арендодатель просто не выходит на связь или заселяет не туда, а вы все оплатили заранее еще и внесли депозит.
Több megjelenítése
09.10.2023 Salou
John P. Bérlő
I don't understand how it works! I am hoping that the owner now gets in touch with me!
Több megjelenítése
26.10.2023 Lisszabon
Alex G. Bérlő
It's hard to give a rating before I am even able to book an apartment.
Több megjelenítése
22.08.2023 Lisszabon
Tobias F. Bérlő
the site is a bit slow
Több megjelenítése
22.10.2023 València
John K. Bérlő
Insgesamt zu kompliziert, ein langer sehr juristisch anmutender Vertrag, die vollen Kosten sind zu Beginn nicht transparent, erst im letzten Moment des Buchungsvorgangs, die Reinigung des Apartments war nicht inkludiert, was für Feriengäste ein "Must" ist... das geht über andere Plattformen leichter...
Több megjelenítése
18.10.2023 Cascais
Bori H. Bérlő
Not pleased at all, the landlord just kept promising things, flatio offered a discount voucher. I would need a refund and much better promises (like finding me another place if my current one is not good enough) to change my mind dabout the company.
Több megjelenítése
24.09.2023 Budapest
Andrew P. Tulajdonos
I’d like to get confirmation of payment as soon as reservation made. Inbound emails don’t result in bookings. Not enough certainty month to month to make this better than full time renting
Több megjelenítése
16.10.2023 Prága
Terry G. Bérlő
We haven’t booked anything yet
Több megjelenítése
16.10.2023 Funchal
Michał P. Bérlő
Too pricey
Több megjelenítése
15.10.2023 Prága
Peter H. Bérlő
Neni moznost napsat primo majiteli bez rezervace.
Több megjelenítése
15.10.2023 Prága
Saul S. Bérlő
The fact you charge in two times when booking for a month is very annoying (30 days first and then one day)
Több megjelenítése
13.10.2023 Charneca de Caparica
daniela t. Tulajdonos
Slow to respond and do not screen the potential tenants for bad behaviour. Down a legal black hole on getting damaged compensated. What is this thing about printing documents for tenants when they check-in or check-out as a measure of what responsibility you have?!
Több megjelenítése
02.10.2023 Prága
Evan B. Bérlő
I would say the service worked well, however it is overpriced. Paying roughly 400 Euros for a contract and discovery of buyer and seller is not a good deal.
Több megjelenítése
05.09.2023 Funchal
Evan B. Bérlő
I have not fully used the service yet so I am not in a position to provide a good review.
Több megjelenítése
27.06.2023 Funchal