Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Vissza

Olvassa el az összes értékelést a Flatio-ról a bérlőktől és tulajdonosoktól vagy szerezzen saját tapasztalatot. Biztonságos és egyszerű.

Jakub L. Bérlő
If we are paying for services of the flatio you should help to resolve problems with the landlord.
Több megjelenítése
25.03.2024 Prága
Stephanie S. Bérlő
many of the listings hosts do not respond to request, you would remove inactive hosts
Több megjelenítése
01.03.2024 Porto
Lily S. Bérlő
Allow a longer time to file a complaint and get my money back. It took me 2 days to discover all of the things wrong with the apartment that just made it impossible for me to live there. I tried contacting the landlord first to see if it would be resolved and by the time that I had given up on that, the window to file had closed. There was an issue with the heat (I rented in January in Prague) where the radiator was full of air so 75% of the radiator would not get hot. There was an issue with the running water for the toilet(it was not refilling and would only flush once an hour) and the landlord told me that it was "good enough" and it would take too long to get someone to fix it. You can look in my messages to see this. So I had to forfeit an entire month's rent because I was trying to resolve an issue with the owner first. I made the first few days of my move to Prague incredibly stressful. Please, if someone is reading this, can i have my money back?
Több megjelenítése
27.02.2024 Prága
Brian T. Bérlő
Communication was prompt and horrible
Több megjelenítése
27.02.2024 Funchal
Martin S. Bérlő
I would like to close a task once I do it and not getting an immediate confirmation unfortunately means I have to come back to this. Airbnb offers direct bookings, this should be shown in the overview of results...
Több megjelenítése
14.01.2024 Las Palmas de Gran Canaria
Timothy H. Bérlő
You should be ashamed.
Több megjelenítése
08.02.2024 São Roque do Pico
Jon S. Bérlő
Background check of landlords, check for legality of the apartment prior to renting to paying customers. Live up to some level of professional accountability when your paying customers have a bad and illegal experience with a landlord. Hire an attorney in the countries you do business in, to ensure a proper (and legal) lease agreement.
Több megjelenítése
06.02.2024 Lisszabon
Mihalyne L. Tulajdonos
Péncentrikus az oldal de a partnereinek az érdekeit mint jelen esetben a tulajdon érdekeit nem veszi figyelembe.A bérlő nem fizetett és kárt okozott.Az oldal szerint nem kérhetünk depositot.Biztosítási díjat számolnak fel.Most akkor tessék kártalanítani!!
Több megjelenítése
03.02.2024 Budapest
Julie S. Bérlő
I don't know anyone traveling.
Több megjelenítése
30.01.2024 Calheta de Nesquim
Siret T. Bérlő
problems with google login, problems with chrome on mac. solution was make account with password and use firefox on windows
Több megjelenítése
10.01.2024 Sanlúcar de Barrameda
Ahmed A. Bérlő
WORST SERVICE EVER!
Több megjelenítése
03.01.2024 Lisszabon
Luis F. Tulajdonos
I won't work with you again, unless you allow a different model of lease agreement. The one Flatio forces upon landlords is complete nonsense.
Több megjelenítése
12.01.2024 Lisszabon
María L. Tulajdonos
No se ha cumplido lo de la primera reserva gratis.
Több megjelenítése
08.01.2024 Tafira Alta
Kevin S. Bérlő
Page keeps refreshing instead of moving forward. Very annouing
Több megjelenítése
14.11.2023 Lisszabon
David R. Tulajdonos
Nem jó a customer care ès telefonos elèrhetõsèg sincs Nem vèdi meg a tulajdonost elèggè a nem jószàndekū berloktol
Több megjelenítése
10.11.2023 Budapest
Bruno B. Tulajdonos
Guest service fee needs to be known to the landlord. So that landlord can communicate to potential guests. Guest service fee of 15% is ridiculously too high. Also an option for landlord to pay all fees needs to be included.
Több megjelenítése
05.11.2023 Spalato
Vikrant H. Bérlő
VERY HIGH SERVICE FEE
Több megjelenítése
15.10.2023 Lisszabon
Андрей М. Bérlő
Не брать комиссию
Több megjelenítése
10.10.2023 Varsó
Éva F. Bérlő
Too complicated, should be more simple.
Több megjelenítése
01.10.2023 Budapest
Christopher L. Bérlő
Let me contact the host directly before asking to book.
Több megjelenítése
11.09.2023 Prága
Mischa P. Bérlő
Hovni
Több megjelenítése
04.09.2023 Prága
Jan M. Tulajdonos
Moji nájemníci si opakovaně stěžují na nekomunikaci ze strany Flatio. V případě jakýchkoliv potíží, či dotazů nájemníků Flatio podpora nesplňuje očekávání nájemníků.
Több megjelenítése
29.08.2023 Prága
Alejandro G. Bérlő
no quiero hacer encuestas.
Több megjelenítése
08.05.2023 Lisszabon
Renáta D. Tulajdonos
There should be a policy that allows landlords to get rid of horrible tenants. I was forced to have my first tenant even after a huge dispute that she caused to get some money back, and she did not want to leave even after I offered mutual termination of the contract. She caused me a lot of problems throughout her stay, and I just had to accept it. She left my flat dirty and damaged, and now Flatio does not pay for the cleaning. Problematic process, a nightmare for landlords. Why is the landlord expected to pay for 25% of the damage? This does not make any sense.
Több megjelenítése
18.08.2023 Budapest