Ezt a logót azoknál a hirdetéseknél jelenítjük meg, ahol a korábbi bérlő(k) problémamentes beköltözést és kiköltözést tapasztaltak, bizonyítva pozitív értékelés vagy nincs rossz értékelés tőlük, jelezve, hogy a bérelt lakás átadása problémamentes volt a tulajdonostól
Flatio által igazolt
A logót azoknál a hirdetéseknél tűntetjük fel, ahol a Flatio munkatársa fizikailag jelen volt, akár fotók miatt, virtuális túra készítés miatt vagy egyéb okokból tartózkodott a kiadó lakásban-akár egyedül, akár családdal vagy ismerősökkel.
StayProtection vs. Stay Benefits
StayProtection
A StayProtection Bérlőknek egy Flatio fedezet, amely mindenkor vonatkozik Önre. Úgy terveztük, hogy megvédje Önt, a pénzét és a nyugalmát. Exkluzív Beköltözési Garanciát is tartalmaz, amely biztosítja, hogy akkor is legyen hol laknia, ha a dolgok nem a tervek szerint alakulnak.
+ Stay BenefitsStayProtection+ Stay Benefits
A Stay Benefits ez a StayProtection csomag egy speciális része, amely nem minden Flatio ingatlannál érhető el. Tartalmazza a felelősségbiztosítást, az asszisztenscia szolgáltatásokat és a 24/7 online támogatást minden olyan helyzetre, amelyret ez a csomag lkitefrjed.
Az átfogó StayProtection és Stay Benefits csomagjainkról többet megtudhat ezen az oldalon.
Nomád Tesztelő által igazolt
Ezt a jelvényt azok az ingatlanok kapják, amelyeket egy Nomád Tesztelő ellenőrzött, és a Wi-Fi sebesség, a munkaterület, a helyszín stb. szempontjából alkalmasnak talált a távmunkára. A Nomád Tesztelő olyan digitális nomád influenszer, aki tagja a Flatio Nomád Tesztelő Klubnak.
Tökéletes szakembereknek
Személyesen választott lakás amely megfelel az üzleti ügyfelek elvárásainak
Vezető versenytárs platformok
Összehasonlításunk során elsősorban olyan platformokat vettünk figyelembe, amelyek a Flatio-hoz hasonlóan fókuszálnak és szintén alkalmasak közép- vagy hosszútávú tartózkodásra. Különösen a Booking.com, a Spotahome, a Homelike és az Uniplaces adatait elemeztük.
If we are paying for services of the flatio you should help to resolve problems with the landlord.
Több megjelenítése
25.03.2024•Prága
Stephanie S.
Bérlő
many of the listings hosts do not respond to request, you would remove inactive hosts
Több megjelenítése
01.03.2024•Porto
Lily S.
Bérlő
Allow a longer time to file a complaint and get my money back. It took me 2 days to discover all of the things wrong with the apartment that just made it impossible for me to live there. I tried contacting the landlord first to see if it would be resolved and by the time that I had given up on that, the window to file had closed.
There was an issue with the heat (I rented in January in Prague) where the radiator was full of air so 75% of the radiator would not get hot.
There was an issue with the running water for the toilet(it was not refilling and would only flush once an hour) and the landlord told me that it was "good enough" and it would take too long to get someone to fix it. You can look in my messages to see this. So I had to forfeit an entire month's rent because I was trying to resolve an issue with the owner first. I made the first few days of my move to Prague incredibly stressful. Please, if someone is reading this, can i have my money back?
Több megjelenítése
27.02.2024•Prága
Brian T.
Bérlő
Communication was prompt and horrible
Több megjelenítése
27.02.2024•Funchal
Martin S.
Bérlő
I would like to close a task once I do it and not getting an immediate confirmation unfortunately means I have to come back to this. Airbnb offers direct bookings, this should be shown in the overview of results...
Több megjelenítése
14.01.2024•Las Palmas de Gran Canaria
Timothy H.
Bérlő
You should be ashamed.
Több megjelenítése
08.02.2024•São Roque do Pico
Jon S.
Bérlő
Background check of landlords,
check for legality of the apartment prior to renting to paying customers.
Live up to some level of professional accountability when your paying customers have a bad and illegal experience with a landlord.
Hire an attorney in the countries you do business in, to ensure a proper (and legal) lease agreement.
Több megjelenítése
06.02.2024•Lisszabon
Mihalyne L.
Tulajdonos
Péncentrikus az oldal de a partnereinek az érdekeit mint jelen esetben a tulajdon érdekeit nem veszi figyelembe.A bérlő nem fizetett és kárt okozott.Az oldal szerint nem kérhetünk depositot.Biztosítási díjat számolnak fel.Most akkor tessék kártalanítani!!
Több megjelenítése
03.02.2024•Budapest
Julie S.
Bérlő
I don't know anyone traveling.
Több megjelenítése
30.01.2024•Calheta de Nesquim
Siret T.
Bérlő
problems with google login, problems with chrome on mac.
solution was make account with password
and use firefox on windows
Több megjelenítése
10.01.2024•Sanlúcar de Barrameda
Ahmed A.
Bérlő
WORST SERVICE EVER!
Több megjelenítése
03.01.2024•Lisszabon
Luis F.
Tulajdonos
I won't work with you again, unless you allow a different model of lease agreement. The one Flatio forces upon landlords is complete nonsense.
Több megjelenítése
12.01.2024•Lisszabon
María L.
Tulajdonos
No se ha cumplido lo de la primera reserva gratis.
Több megjelenítése
08.01.2024•Tafira Alta
Kevin S.
Bérlő
Page keeps refreshing instead of moving forward. Very annouing
Több megjelenítése
14.11.2023•Lisszabon
David R.
Tulajdonos
Nem jó a customer care ès telefonos elèrhetõsèg sincs
Nem vèdi meg a tulajdonost elèggè a nem jószàndekū berloktol
Több megjelenítése
10.11.2023•Budapest
Bruno B.
Tulajdonos
Guest service fee needs to be known to the landlord. So that landlord can communicate to potential guests. Guest service fee of 15% is ridiculously too high. Also an option for landlord to pay all fees needs to be included.
Több megjelenítése
05.11.2023•Spalato
Vikrant H.
Bérlő
VERY HIGH SERVICE FEE
Több megjelenítése
15.10.2023•Lisszabon
Андрей М.
Bérlő
Не брать комиссию
Több megjelenítése
10.10.2023•Varsó
Éva F.
Bérlő
Too complicated, should be more simple.
Több megjelenítése
01.10.2023•Budapest
Christopher L.
Bérlő
Let me contact the host directly before asking to book.
Több megjelenítése
11.09.2023•Prága
Mischa P.
Bérlő
Hovni
Több megjelenítése
04.09.2023•Prága
Jan M.
Tulajdonos
Moji nájemníci si opakovaně stěžují na nekomunikaci ze strany Flatio. V případě jakýchkoliv potíží, či dotazů nájemníků Flatio podpora nesplňuje očekávání nájemníků.
Több megjelenítése
29.08.2023•Prága
Alejandro G.
Bérlő
no quiero hacer encuestas.
Több megjelenítése
08.05.2023•Lisszabon
Renáta D.
Tulajdonos
There should be a policy that allows landlords to get rid of horrible tenants. I was forced to have my first tenant even after a huge dispute that she caused to get some money back, and she did not want to leave even after I offered mutual termination of the contract. She caused me a lot of problems throughout her stay, and I just had to accept it. She left my flat dirty and damaged, and now Flatio does not pay for the cleaning. Problematic process, a nightmare for landlords.
Why is the landlord expected to pay for 25% of the damage? This does not make any sense.
Több megjelenítése
18.08.2023•Budapest
Csatlakozzon a Flatio-hoz és élvezze utazásait a maximumon!
Mit fogsz kapni?
Tippek digitális nomádként való utazáshoz
Minden Flatio előny ingyen
Speciális ajánlatok speciális árakon - csak regisztrált személyeknek!
A piactér havi tartózkodással történő működtetéséhez sütiket használunk, beleértve harmadik féltől származó sütiket is. A Flatio tényleges működéséhez szükséges működési sütik mellett preferenciális, elemző és marketing sütiket is használunk. A Sütik testreszabása gombra kattintva dönthet az egyes kategóriákról, vagy elutasíthatja az összes, az alap sütiken kívüli sütit. Ezen kívül részletes információkat olvashat a látogatóink és ügyfeleink adatvédelmével foglalkozó külön oldalon.
Üdvözöljük azon úti célok listáján, ahol csodálatos szálláshelyek várják Önt.
Figyelem, bérbeadók! Lehetőségük van arra, hogy a világ bármely pontján kiadják ingatlanukat, országtól függetlenül! Ne aggódjon, ha az Ön városa nem jelenik meg itt - csak adja meg ingatlanát, és mi felvesszük úti célját a listára. Legyen Ön az első, aki meleg és barátságos szálláshelyet kínál az Ön városában!