Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Vissza

Olvassa el az összes értékelést a Flatio-ról a bérlőktől és tulajdonosoktól vagy szerezzen saját tapasztalatot. Biztonságos és egyszerű.

Mohamed Sabeer Mohd Iqbal S. Bérlő
EXCELLENT
Több megjelenítése
04.09.2024 Lisszabon
Oakley A. Bérlő
Ease of use
Több megjelenítése
04.09.2024 Prága
Amelia A. Bérlő
First time I've used I think every thing seams ok
Több megjelenítése
04.09.2024 Vico del Gargano
Larisa S. Bérlő
jasná a konkrétní odpověď neexistuje
Több megjelenítése
04.09.2024 Prága
Pablo B. Bérlő
I think you are quite fair on everything
Több megjelenítése
25.01.2024 Alicante
Tomáš K. Bérlő
Vše bylo v pořádku.
Több megjelenítése
03.09.2024 Prága
Jakob H. Bérlő
The services are fine. I haven't had to use them so I don't know. Except one issue is that the website is really buggy: I had to email support for SMS codes, and the payments weren't going through so that my bank couldn't even see them.
Több megjelenítése
02.09.2024 Prága
Rosemary S. Bérlő
Very easy to navigate.
Több megjelenítése
03.09.2024 Jerápetra
Skylar T. Bérlő
Flatio makes moving to a new city easy and stress free!
Több megjelenítése
03.09.2024 Algés
Toregazy A. Bérlő
Service provides good options of how easily to rent a flat
Több megjelenítése
03.09.2024 Lisszabon
Maria A. Tulajdonos
Gosto do apoio rapido defenir com clareza perfil clientes
Több megjelenítése
02.09.2024 Lisszabon
Otomar Š. Tulajdonos
Výzvy k urgování nájemníka, aby zaplatil, mě obtěžovaly.
Több megjelenítése
02.09.2024 Prága
Bernardette O. Tulajdonos
Cubre muchas de las etapas del proceso de venta y operación. Permitiría la venta por meses enteros y la gestión de depósito a través de la plataforma.
Több megjelenítése
02.09.2024 Girona
Gabriele P. Tulajdonos
The communication and that is quite clear with no high tax commissions, there are things to improve but I have to think about, then I will send you an email.
Több megjelenítése
02.09.2024 Lisszabon
Thiago A. Bérlő
Nada a reclamar. O suporte da flatio é muito eficaz e os cupons de descontos são ótimos . Gosto de usar a flatio pelo fato de não ter que fornecer caução para arrendar um quarto ou studio por um mês, sendo que outras plataformas similares pedem.
Több megjelenítése
31.08.2024 Lisszabon
Márk K. Bérlő
The prices were great and support was quick and super helpful when my first landlord had to cancel.
Több megjelenítése
28.08.2024 Budapest
Анастасия Ш. Bérlő
I would like to get replies on email faster
Több megjelenítése
02.09.2024 Girona
Ilia Z. Bérlő
My overall experience was kind of good, but guys, you are a rental service, people from other countries use your services, why on Earth wasn't I able to pay with my debit cards from 3 different countries (I ALSO tried apple pay and google pay - same results) and had to ask my local friend for a favor several times to pay for my apartment with large sums of money? Your payment gateway needs to be changed or some additional ways of payment need to be added.
Több megjelenítése
01.09.2024 Lisszabon
Katharina K. Bérlő
nichts
Több megjelenítése
02.09.2024 Budapest
Leonardo C. Bérlő
All good
Több megjelenítése
02.09.2024 Prága
Laura A. Bérlő
Easy to use, wide selection
Több megjelenítése
02.09.2024 London
Agnieszka K. Bérlő
Brak deposytu
Több megjelenítése
02.09.2024 Corralejo
Agnes N. Tulajdonos
Good service!
Több megjelenítése
01.09.2024 Budapest
Ilona Z. Tulajdonos
I would like to say that all the customer services staff are friendly and helpful. However, if I have to solve a slightly more complicated case, it is already long and nerve-wracking. I have the feeling that many times they don't even answer what I asked. I don't think I need to keep in direct contact with your insurance company AXA, also because they ask for a long and repetitive description of the case. The last guest, Mr. Antal Thomas, caused a lot of damage to the apartment, I have already described the story of the stained tablecloth about 10 times, but there is still a long form to be filled out, this was perhaps the smallest damage among the others.I think it is much better to ask for a deposit and deal with the damage with the tenant than with Axa and Flatio. So it's annoying and discourages working with Flatio. If it weren't for this long and nerve-wracking administration, your site would work quite well.
Több megjelenítése
01.09.2024 Budapest