Ezt a logót azoknál a hirdetéseknél jelenítjük meg, ahol a korábbi bérlő(k) problémamentes beköltözést és kiköltözést tapasztaltak, bizonyítva pozitív értékelés vagy nincs rossz értékelés tőlük, jelezve, hogy a bérelt lakás átadása problémamentes volt a tulajdonostól
Flatio által igazolt
A logót azoknál a hirdetéseknél tűntetjük fel, ahol a Flatio munkatársa fizikailag jelen volt, akár fotók miatt, virtuális túra készítés miatt vagy egyéb okokból tartózkodott a kiadó lakásban-akár egyedül, akár családdal vagy ismerősökkel.
StayProtection vs. Stay Benefits
StayProtection
A StayProtection Bérlőknek egy Flatio fedezet, amely mindenkor vonatkozik Önre. Úgy terveztük, hogy megvédje Önt, a pénzét és a nyugalmát. Exkluzív Beköltözési Garanciát is tartalmaz, amely biztosítja, hogy akkor is legyen hol laknia, ha a dolgok nem a tervek szerint alakulnak.
+ Stay BenefitsStayProtection+ Stay Benefits
A Stay Benefits ez a StayProtection csomag egy speciális része, amely nem minden Flatio ingatlannál érhető el. Tartalmazza a felelősségbiztosítást, az asszisztenscia szolgáltatásokat és a 24/7 online támogatást minden olyan helyzetre, amelyret ez a csomag lkitefrjed.
Az átfogó StayProtection és Stay Benefits csomagjainkról többet megtudhat ezen az oldalon.
Nomád Tesztelő által igazolt
Ezt a jelvényt azok az ingatlanok kapják, amelyeket egy Nomád Tesztelő ellenőrzött, és a Wi-Fi sebesség, a munkaterület, a helyszín stb. szempontjából alkalmasnak talált a távmunkára. A Nomád Tesztelő olyan digitális nomád influenszer, aki tagja a Flatio Nomád Tesztelő Klubnak.
Tökéletes szakembereknek
Személyesen választott lakás amely megfelel az üzleti ügyfelek elvárásainak
Vezető versenytárs platformok
Összehasonlításunk során elsősorban olyan platformokat vettünk figyelembe, amelyek a Flatio-hoz hasonlóan fókuszálnak és szintén alkalmasak közép- vagy hosszútávú tartózkodásra. Különösen a Booking.com, a Spotahome, a Homelike és az Uniplaces adatait elemeztük.
I had a change in dates and wanted money back, but instead was told I had to just get a more expensive rental to cover what i had already paid. I asked for the service fee ($30 or so) to be waived since I felt like my customer service was lacking, and I was told that was impossible).
Több megjelenítése
16.08.2019•Prága
Carl H.
Bérlő
Flattop is fine. I keep to myself.
Több megjelenítése
15.06.2019•Prága
Michaela Š.
Bérlő
Uživatelsky nepříjemný stránky, nesla zadávat data pronajmu do počátečního vyhledávače, mapy pronajmu běžely jen na jednom z prohlížečů, internetový stránky katastrofa, nepřehledný.
Több megjelenítése
02.06.2019•Prága
Katka M.
Tulajdonos
Bohužel nedoporučila bych, komunikace je strašně zdlouhavá, v případě Airbnb se mi nikdy nestalo, že bych čekala na nějakou jejich odpověď déle než 24hodin. To neexistuje, u vás jsou to dlouhé týdny.
Több megjelenítése
10.05.2019•Prága
Šimon K.
Tulajdonos
super customer support což byla i nevýhoda. Pani mě nakrmila krásnejma věcma a nakonec jsem na to zaplatil -6k měsíčně..
Több megjelenítése
03.05.2019•Prága
Athina Georgia K.
Bérlő
Τhe support was quite poor and I felt unprotected. The contracts are not clear.
Több megjelenítése
14.04.2019•Prága
Thanh Thúy T.
Bérlő
Vse je rychle .pohodlne . Majitel je rozumne hodny
Több megjelenítése
16.04.2019•Prága
Madeline B.
Bérlő
Flatio is a bog swindle! I don't recommend it at all!
Több megjelenítése
03.04.2019•Prága
Katka M.
Tulajdonos
Jednoznačně zlepšit komunikaci v tom, aby byla možnost se s vámi spojit hned co to člověk potřebuje. Čekání v případě problémového nájemce, jak jsem měla já bylo ubíjející a úpřimně, přála jsem si, aby tato rezervace byla provedena přes Airbnb. Tam mám zkušenost, že do 24hodin je vše vyřešeno.
Több megjelenítése
25.03.2019•Prága
Laura Y.
Bérlő
Only if they were desperate and had no choice.
Profoundly disappointed with flatios help, and service and lack of communication and accountability.
When I informed them if an issue it took 4days after I filed a complaint for them to get back to me. In 2 more days I had to call back. And was informed the person on my file was on holiday and had not even contacted the landlord and it would be longer.
After many calls and emails they almost nothing to help.
Constantly blowing me off, giving wrong info, and over all just doing as little as possible to help or take responsibility.
Did not uphold the promise of satisfaction they claim bon the website.
Only good thing I have to say is the people I delt with we're polite and well mannered.
Több megjelenítése
22.02.2019•Prága
Ivana J.
Tulajdonos
Zkušenost s Flatiem byla celkem dobrá pokud nebyl problém s nájemníky. V případě řešení problémů je skutečně velice špatná. Již 3. týden řeším, že nájemník zničil apartmán v hodnotě 9. milionů, a to konkrétně s paní Rašovskou. Komunikace s ní je docela složitá. Nedala mne do kopie při komunikaci s nájemníkem, i když to slíbila. Všechno trvalo delší dobu. Po zahájení chatu jsem čakala 5 minut na každou její další reakci, ani po půl hodině se nám nepodařilo vyřešit jednoduchou věc. Paní Rašovská mne poté, co věděla všechny skutečnosti několikrát ujistila, že zničený byt (nájemník v bytě kouřil) se bude řešit z Garanční kauce, pokud to nájemce neuhradí. Po dvou týdnech mne pak napsala, že mám smůlu, že se nájemce neozývá a že z Garanční kauce se nic hradit nebude. Požadovala jsem jen zlomel škody, kterou nájemník způsobil a nedostala jsem vůbec nic. Flatio takýmto způsobem nemůže nikdy dobře fungovat, když jen bere poplatky a v případě problému, za který by mělo nést odpovědnost dáva ruce pryč. Nemluvě o tom, že zaměstnanci podávají zavádějící informace. Po této zkušenosti bych přes Flatio nepronajímala ani psí boudu.
Több megjelenítése
11.02.2019•Prága
Michaela K.
Bérlő
Nerozumím tomu, proč majitelé neschvalují žádosti o rezervace.. takže strávím až 10 hodin hledáním a vybíráním místa, udělám rezervaci čekám den a pak je stejně má žádost zrušena nebo zamítnuta.. tak ať to nenabízí, když to nechtějí pronajmout..
Több megjelenítése
27.10.2018•Prága
Alyssa-Juliet I.
Bérlő
Cancellation policy is not in favour of the tenant. 30 days in advance is just too far.
Több megjelenítése
19.11.2018•Prága
Peter T.
Bérlő
I brought up the issue with the internet, and the solution from flatio was for me to fix it.
If the water weren't working or electricity or any other agreed upon utility, would that expectation be held?
In retrospect, I'd much rather have gone the route of Airbnb if I had known the nightmare I'd be entering.
Több megjelenítése
06.09.2018•Prága
Andrew V.
Bérlő
Flatio never helped me try to repair the internet with the landlord. I suppose it's not the job of Flatio and I understand that, but I would never use Flatio again. Very poor and rude service
Több megjelenítése
27.08.2018•Prága
Daniela K.
Tulajdonos
Bohuzel skvely napad, ale nedotazeny - maly zajem, maly servis z jejich strany ze si uctuje 7,5% - lidi pri predani bytu, lidi na kontrolu bytu mystery visits, kontrola, jestli lide plni to co odsouhlasili - kdo tam bydli, jestli kouri, kdyz oznacil "nekurak" zaplaceni 1.najmu pred nastehovanim je MUST! Kdyz jsem v zahranici nechci tyhle veci resit, a musela jsem, takze spise nedoporucuji. Kompenzace taky nevim, jak dopadne, neni jasne reseni z jejich strany.
Több megjelenítése
13.06.2018•Prága
Mayank M.
Bérlő
i tried with master card but it is still not working.
Több megjelenítése
05.05.2018•Prága
Edita P.
Bérlő
Výborné, přehledné a spolehlivé
Több megjelenítése
01.05.2018•Prága
Krzysztof W.
Bérlő
Horrible bugs on the website, payment processor, chat function isn't manned and the customer support is virtually non-existant. This was a really horrible experience, but I'm under pressure to book something quickly.
Több megjelenítése
28.02.2018•Prága
Alex G.
Bérlő
Have sent to Flatio 3 requests - 0 were resolved positively. There is room for improvement.
Több megjelenítése
03.01.2018•Prága
A B.
Bérlő
I will never ever use this service. I had a lot of communication with them but their comment / explanation were absolutely not logical and not possible to understand. It is first time to have worst experience in my life.
A piactér havi tartózkodással történő működtetéséhez sütiket használunk, beleértve harmadik féltől származó sütiket is. A Flatio tényleges működéséhez szükséges működési sütik mellett preferenciális, elemző és marketing sütiket is használunk. A Sütik testreszabása gombra kattintva dönthet az egyes kategóriákról, vagy elutasíthatja az összes, az alap sütiken kívüli sütit. Ezen kívül részletes információkat olvashat a látogatóink és ügyfeleink adatvédelmével foglalkozó külön oldalon.
Üdvözöljük azon úti célok listáján, ahol csodálatos szálláshelyek várják Önt.
Figyelem, bérbeadók! Lehetőségük van arra, hogy a világ bármely pontján kiadják ingatlanukat, országtól függetlenül! Ne aggódjon, ha az Ön városa nem jelenik meg itt - csak adja meg ingatlanát, és mi felvesszük úti célját a listára. Legyen Ön az első, aki meleg és barátságos szálláshelyet kínál az Ön városában!