Az Ön tartózkodását ebben az ingatlanban a StayProtection csomagunk fedezi, amely tartalmazza a Stay Benefits csomagot! Bővebben
Letöltés
100 Mbps
Feltöltés
10 Mbps
Minden alkalommal, amikor a Flatio-n keresztül bérel, automatikusan fedezi Önt a StayProtection csomagunk.
Ha lefoglalja ezt az ingatlant, akkor a Stay Benefits - az AXA által támogatott egyedülálló ajánlat - kiterjesztett védelmet is élvezhet! Az alábbiakat tartalmazza ez a csomag:
A foglalási kérelem elküdése után a tulajdonos kap egy üzenetet, hogy ön érdklődik a szállásért. Ettől a pillanattól van 24 órája arra, hogy az ön kérelmét jóváhagya vagy elutasítsa.
A lakástulajdonosokot leginkább az érdekli, hogy mi van az érdeklődő adatlapján. Azért nefelejtse el leírni minden fontos infromációt, hozzá adni képet, vagy még videót is csinálni. Ez vonzóvá teszi önt a tulajdonosnál és nagyobb az esély hogy jóváhagya a foglalást.
Megtekintheti a bérleti szerződést előre és online minden egyes ajánlatnál. Az aláírás után megtalálja az alkalmazásban Bérleményeim.
Amikor Flatio-n keresztül bérletet foglal, nem kell aggódnia, hogy a szerződés hátrányos lenne az ön számára. A szerződések úgy vannak leírva, hogy ne kelljen aggódnia és nyugodságban lakhasson. Ezek egységes szerződések, amelyeket minden bérbeadó a Flatio-nál használ.
Az Ön ideje értékes. Ezért tettük lehetővé a virtuális túrákat az oldalunkon, hogy a Flatio-n hirdetett lakásokat a saját otthona kényelméből meg tudja nézni.
Ha nem elérhető virtuális túra a kiválasztott szálláshoz, akkor kapcsolatba léphet a Bérbeadóval és megkérdezheti, hogy személyesen megnézheti e a kiadó lakást.
Abban az esetben, ha beköltözik, és a bérelt szállás nem egyezik a Flatio-n található információkkal, jelezze mihamarabb!
Ha az elállás feltételei teljesülnek, és a bérbeadó nem tudja azonnal orvosolni a problémát, lehetősége van a bérleti szerződéstől elállni a teljes visszatérítéssel. Aktívan segítünk az alternatív szállás megtalálásában, és Ön mellett maradunk, amíg minden teljesen meg nem oldódik.
A beköltözési garanciánkkal kapcsolatos feltételeket és minden részletet ebben a cikkben olvashat el a Súgóban.
A foglalás felmondásának a lehetősége attól függ, hogy milyen fázisban van a foglalás.
A foglalás még várja a tulajdonos jóváhagyását? Ilyenkor egyszerűen törölheti a foglalást a Bérleményeim web applikációban!
Ha, a tulajdonos már jóváhagyta a foglalást, de Önnek már nem aktuális a foglalás, akkor csak a Flatio ügyfélszolgálat törölheti 24 órán belül a jóváhagyástól. Ezután, a foglalás törölhető a tulajdonos által is.
Jóváhagyott foglalása és érvényes szerződése is van? Azért, hogy INGYENESEN törölhesse a foglalást, lépjen kapcsolatba a Flatio ügyfélszolgálattal jóval a szerződés kezdete előtt (a konkrét időtartam függ a felmondási szabályok típusától).
Mit fogsz kapni?
Tippek digitális nomádként való utazáshoz
Minden Flatio előny ingyen
Speciális ajánlatok speciális árakon - csak regisztrált személyeknek!
There are disadvantages to the apartment.
When I arrived, I was accommodated not in the apartment I was booking, but in another. It is smaller in size and is designed not for 6 people, but for 3.
It was stated that the apartment has a TV, but there was not even a TV. When I told about it, I was promised to bring a TV, but no one brought anything.
The apartment was dirty and not cleaned. Trash full bucket and dirty dishes in the dishwasher. I had to clean everything myself.
Towels were given only on the second day only after I asked for towels.
When I drove into the apartment, no one handed it to me, only the keys were given. And when I was leaving, an employee came and started looking for various damages. He took pictures and said that after me there were some injuries on the floor and on the bed, but they were there. Take photos of all the damage as soon as you enter the apartment, so that later you are not blamed for what was damaged long ago.
The rental price is very high, and the service and the apartment itself is at a very low level.When I drove into the apartment, no one handed it to me, only the keys were given. And when I was leaving, an employee came and started looking for various damages. He took pictures and said that after me there were some injuries on the floor and on the bed, but they were there. Take photos of all the damage as soon as you enter the apartment, so that later you are not blamed for what was damaged long ago.
The rental price is very high, and the service and the apartment itself is at a very low level.