Hogyan működik a számlázás a Flatio-nál, és ki tudja Önnek ezeket a számlákat biztosítani? Olvassa el ezt a cikket, hogy megtudjon mindent!
Kaphatok számlát vagy más igazolást a fizetésről?
A számlázási lehetőségek a profil típusától függnek.
Általános bérlői profil
Ha standard bérlői profilja van, csak a bérbeadó (akivel aláírt bérleti szerződése van) adhat ki hivatalos számlát, de csak abban az esetben, ha a szállást profitért adja ki. Azonban egy ilyen számla csak a bérbeadó által kapott összegeket tartalmazhatja (a szolgáltatási díjak levonása után), ami azt jelenti, hogy a számlán szereplő összegek nem egyeznek meg a ténylegesen fizetett összegekkel, és ezért nem feltétlen kell, hogy elegendő legyen Önnek.
Flatio közvetítőként nem tud számlát kiállítani, de automatikusan elküldjük Önnek a digitálisan aláírt fizetési igazolást. Ezt a dokumentumot minden Öntől kapott fizetés után elküldjük, tehát a szolgáltatási díjak is benne vannak. Ennek a dokumentumnak minden szükséges célra megfelelőnek kell lennie - azt is láttuk, hogy a bérlők munkáltatói elfogadják fizetési igazolásként, lehetővé téve a költségek megtérítését.
Flatio Vállalati profil
Ha regisztrál a Flatio for Business (F4B) fiókra, amely kifejezetten cégeknek és/vagy üzleti utazásokra utazó alkalmazottaknak készült, mindig kap hivatalos proforma & számlákat minden fizetéshez. Ha ezen a fiókon foglal egy ingatlant, minden szükséges dokumentáció automatikusan elérhető lesz a fiókjában. Többet megtudhat a Flatio Vállalatoknak-ról itt.