Kíváncsi, kihez forduljon, ha bármilyen probléma merülne fel a tartózkodás során? Lásd az ilyen ritka helyzetekre vonatkozó útmutatásainkat.
Mi történik, ha váratlan helyzet adódik?
Bár feltételezzük, hogy tartózkodása során nem fog szokatlan helyzetekkel szembesülni, szeretnénk biztosítani, hogy védve legyen, és bizalommal költözhessen be.
Mivel a bérleti szerződés közvetlenül Ön és a bérbeadó között jön létre, kívánatos, hogy Ön elmagyarázza neki az esetlegesen felmerülő igényeket vagy problémákat. Legyen szó akár egy elromlott főzőlapról, egy meghibásodott mosógépről, egy eldugult szemétgyűjtőről, vagy a korábbi kiköltözés, illetve a bérleti szerződés meghosszabbításának lehetőségéről. A bérbeadó az illetékes személy, akitől elvárható, hogy mindent a lehető leghamarabb és az Ön teljes megelégedésére oldjon meg.
Ha a foglalása tartalmazza a Stay Benefits szolgáltatást és biztosítási problémával van dolga (pl. egy háztartási gép nem működik megfelelően), akkor közvetlenül az AXA Assistance-hoz fordulhat. A 24/7-es ügyfélszolgálatuk elérhetőségét a profilja "Kapcsolat" részében találja.
Természetesen a Flatio ügyfélszolgálatát is megkeresheti aggodalmaival vagy problémáival, de a problémamegoldás teljes folyamata késik, mivel a probléma megoldása egy közvetítőn keresztül történik, és nem közvetlenül a bérbeadóval vagy az AXA Assistance-szal, ahogy az kívánatos lenne.
Vannak azonban olyan helyzetek, amikor a legjobb megoldás az ügyfélszolgálati csapatunkkal való kapcsolatfelvétel. Ezek főként olyan pillanatok, amikor a bérbeadó megsérti a bérleti szerződés egyes feltételeit, vagy Ön vitába keveredik. Nemcsak Önnek, hanem a bérbeadónak is vannak bizonyos kötelezettségei a bérleti szerződésből adódóan, és ha nem teljesíti a kötelezettségeit, akkor mindenképpen érvényesítenie kell a jogait, és mi itt vagyunk, hogy segítsünk Önnek ebben.