Nem tudja, hogyan kell hozzáadni új bankszámlát, ahová a bérleti díjat küldjük, vagy hogyan kell kezelni egy elutasítást? Itt mindent elmagyarázunk!
Hogyan rögzítek új bankszámlaszámot és mit tegyek, ha elutasítják?
Szükséges, hogy hozzáadja a bankszámla adatait a Bérbeadásaim webalkalmazáshoz, hogy továbbíthassuk Önnek a bérlői által fizetett bérleti díjat. A Flatio-nál több bankszámlát is hozzáadhat és mindegyiket különböző ingatlanhirdetéshez rendelheti.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy mivel tiszteletben kell tartanunk a Pénzmosás elleni törvényeket, kötelezően mindig ellenőriznünk kell minden beillesztett bankszámla tulajdonosát. A bankszámla hozzáadásának folyamata ezért úgy van kialakítva, hogy rendelkezésünkre álljanak a szükséges részletek.
Hogyan adhat hozzá bankszámlát?
Új bankszámlát adhat hozzá a profiljából a Bérbeadásaim alkalmazásban:
- Jelentkezzen be a Bérbeadásaim webalkalmazásba és klikkeljen a nevére a jobb felső sarokban.
- Az újonnan megjelenő bal oldali menüben válassza a Bankszámlák szakaszt.
- Kattintson a "Bankszámla hozzáadása" gombra, hogy elindítsa a folyamatot.
Milyen információkat kell megadnia?
A bankszámla adatainak sikeres beküldéséhez a következőket kell tennie:
- Válassza ki a hirdetéseket, amelyekből a bérleti díjakat erre a számlára kell küldeni:
- Az "összes ingatlanomtól" opció azt jelenti, hogy a bankszámla az összes, a Flatio-n keresztül kapott bérleti díj alapértelmezett számlája lesz.
- A "csak a kiválasztott ingatlanoktól" opció azt jelenti, hogy a bankszámla csak a manuálisan kiválasztott hirdetésekből kapja meg a bérleti díjakat. Minden más, amely nincs összekapcsolva egy adott bankszámlával, az alapértelmezett bankszámlára kerül (további információ a bérleti díjak továbbításáról itt).
- Adja meg a bankszámla számát
- Válassza ki a pénznemet, amelyben a számlát vezetik
- Töltse ki a bankszámla tulajdonosának teljes nevét és a címét
- Töltsön fel egy dokumentumot a bankszámla tulajdonosának azonosításához, amely tartalmazza a tulajdonos nevét és a bankszámla számát
- Az elfogadható dokumentumok közé tartozik például a szerződés másolata, amelyet a bankkal kötött a bankszámla létrehozásakor, vagy egy szerkesztetlen képernyőkép az internetes bankolásból.
- Töltsön fel egy bankszámla tulajdonosának személyi igazolványának másolatát, azaz az Ön személyi igazolványát/jogosítványát/útlevelét (kivéve, ha egy vállalat tulajdonában lévő üzleti bankszámlát ad meg)
FONTOS MEGJEGYZÉS: A Bérbeadásaim webalkalmazásban manuálisan beírt számlatulajdonos információknak egyezniük kell a feltöltött személyi igazolvány másolatán lévő adatokkal, valamint a feltöltött bankszámla-ellenőrzési adatokkal. Ezért, ha a bérleti díjakat John Smith számlájára kell átutalni, John Smith adatait és dokumentumait kell megadnia. |
Miután beküldte a bankszámla adatait, áttekintjük az összes adatot és jóváhagyjuk/elutasítjuk a bankszámlát.
Mi történik, ha a bankszámlát elutasítják?
Több oka is lehet a bankszámla elutasításának, a leggyakoribb egy eltérés a feltöltött személyi igazolvány és a számlatulajdonos azonosításához szükséges dokumentum közötti információban, vagy hibás dokumentum feltöltése az azonosításhoz.
Csapatunk mindig tájékoztatja Önt a pontos okról, amely után javíthatja a hibát.
A bankszámla újbóli jóváhagyásának kérelme
Ha a bankszámlát elutasítják, ki kell javítania a hibát és újra jóváhagyást kell kérnie. Mindent kényelmesen újra elvégezhet a Bérbeadásaim alkalmazásban:
- Jelentkezzen be a Bérbeadásaim webalkalmazásba és klikkeljen a nevére a jobb felső sarokban.
- Az újonnan megjelenő bal oldali menüben válassza a Bankszámlák szakaszt.
- Kattintson a "Szerkesztés" gombra a visszautasított számla mellett.
- Javítsa ki az előző hibát és klikkeljen a "Mentés" gombra.
- Nyomja meg az "Újra jelentkezés" gombot, hogy új kérelmet nyújtson be a számla jóváhagyására.
Ezután újra látni fogja a "Jóváhagyásra vár" ikont a bankszámla adataiban, és csapatunk értesítést kap, hogy áttekintse az Ön módosításait.