Minden a profilbeállításokról szól! Ismerje meg, hogyan oldhatja meg ezt a problémát, és amint ez megjavul, a fizetés végre át fog menni.
Megadtam a bankszámlaszámom, de nem kapok bérleti díjakat. Mit tegyek?
Előfordulhat. Általában abban az esetben, ha nincs alapértelmezett bankszámlaszám beállítása (bankszámlaszám amire az összes ingatlana után kapja a bérleti díjakat). Ha a bérlés csak kiválasztott hirdetéseknél választja és nincs meghatározva alapértelmezett számlaszám, az új hirdetések vagy azok amelyek nem lettek kiválasztva nem rendelődnek hozzá semmilyen bankszámlához és ezek után a kiadások után a bérleti díj nem lesz átutalva. Azonban, ezekben az esetekben, tájékoztatjuk Önt emailben / SMS-ben, ami értesíti, hogy nincs beállítva bankszámlaszám és kérjük, hogy adja meg - tehát, javasoljuk, hogy figyelje ezeket az értesítőket és kövesse az instrukciókat.
Ha megtörtént a fenti helyzet, ezeket teheti:
- új bankszámlaszám hozzáadása, amit alapértelmezettnek állíthat be (a bankszámlaszám Hozzáadása első lépéseként, válassza az "Összes ingatlanomnál"),
- új bankszámlaszám hozzáadása, amit a megfelelő hirdetésekhez kapcsol (a bankszámlaszám Hozzáadása első lépéseként, válassza az "Csak a kiválasztott ingatlanomnál"),
- meglévő bankszámlaszámok módosítása, hogy biztosítsa, hogy a bérleti díjak az adott hirdetésnél melyik bankszámlára érkezzenek (a Bankszámla részletei részben, a Hirdetés beállításai részben, válassza az igényeinek megfelelő utalást).
Minden esetben, javasoljuk, hogy az egyik bankszámlaszáma legyen alapértelmezettként beállítva, hogy biztos megkapja a bérleti díj utalásokat, ha egy hirdetéshez nincs bankszámlaszám rendelve.