Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség bérlőknek StayProtection bérlőknek Mi a Flatio Beköltözési Garanciája és hogyan vehetem igénybe?
Kategóriák

Mi a Flatio Beköltözési Garanciája és hogyan vehetem igénybe?

A cikket a 1. 9. 2023 oldalon frissítették.

Különleges beköltözési garanciánk az Ön biztonsági hálója a beköltözés során felmerülő problémák esetén. Ebben a cikkben megtudhatja, hogyan működik!

A Beköltözési Garancia egy kizárólag a Flatio által kínált, kezelt és fizetett segítségnyújtási szolgáltatás, amely olyan helyzetekben segít, amikor: 

  • a szállás nem felel meg a foglaláskor megadott leírásnak; vagy
  • az eredeti szálláshelyen való tartózkodás egyéb okokból nem lehetséges, és az állapot nem orvosolható azonnal.

Példa esetek: 

  • A szállásadó egy másik szálláshelyen szállásolta el Önt, mint amit lefoglalt, és nem tudja kijavítani a hibát.
  • Nincs matrac (vagy más fontos felszerelés), bár a foglaláskor a hirdetés leírásában ez szerepelt, így a szálláson való tartózkodás lehetetlenné vált.
  • A szállást elárasztották a mosógép szivárgása miatt.
  • Jelentős higiéniai probléma van, például kiterjedt penész, amelyet nem lehet könnyen kijavítani.
  • A fűtés/áram/víz nem működik megfelelően.

Ilyen esetekben a bérlőnek joga van elállni a bérleti szerződéstől a Flatio Általános Szerződési Feltételeinek megfelelően.  

Ahhoz, hogy igényt tarthasson a Beköltözési Garanciára, a Flatio-t a [email protected] címen keresztül tájékoztatnia kell az elállásról, és igazoló bizonyítékokat kell benyújtania. Ha ehelyett a 24/7 online segélyvonalat kívánja igénybe venni, akkor ezt az információt az AXA Assistance-nak is megadhatja (a számukat a beköltözés napján SMS-ben küldik meg Önnek).

Az elállás a bérleti szerződésben feltüntetett kezdési időpontot követő nap 20:00 óráig lehetséges. Tehát például, ha a bérleti szerződése hétfőn kezdődik, akkor a következő nap (kedd) 20:00 óráig van lehetősége a Beköltözési Garancia szolgáltatás igénybevételére.

Ha a bérbeadó 48 órán belül nem tudja megoldani a problémát, és a Flatio jóváhagyja a Beköltözési Garancia iránti kérelmet, akkor teljes mértékben visszatérítjük Önnek a teljes első bérleti díjat és a szolgáltatás díját. Ezen felül megtérítjük Önnek a legfeljebb 7 napos alternatív szállásköltséget is maximum az eredeti ár 125%-ig naponta.

Segített ez a cikk?