Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség bérlőknek StayProtection bérlőknek Mire használhatom a 24/7-es segélyvonalat?
Kategóriák

Mire használhatom a 24/7-es segélyvonalat?

A cikket a 1. 9. 2023 oldalon frissítették.

Ki biztosítja a 24/7-es segélyvonalat, hogyan működik, és mire használható? Ezeket a részleteket az alábbiakban találja!

Mi az a 24/7-es segélyvonal?

A 24/7 segélyvonal egy olyan, az AXA partnerünk által biztosított, minden órában működő szolgáltatás, amely segít a bérlőknek különböző problémák megoldásában, miközben biztosítja, hogy akkor kapja meg a szükséges segítséget, amikor szüksége van rá. A vonal éjjel-nappal angol és cseh nyelven is segítséget nyújt, így biztos lehet benne, hogy aggodalmait meghallgatják és foglalkoznak velük. Bár más nyelvek is rendelkezésre állnak, előfordulhat, hogy nem mindig elérhetőek, vagy hosszabb válaszadási idővel járhatnak.

Mikor érdemes igénybe venni a 24/7-es segélyvonalat?

A segélyvonal két elsődleges célt szolgál:

  1. Stay Benefits iránti kérelmek: Ha a védelmi tervének részét képezik a felelősségbiztosítást és a segítségnyújtási szolgáltatások biztosítását tartalmazó Stay Benefits szolgáltatások, a 24/7-es vonal áll rendelkezésre az ilyen igényekkel kapcsolatban. Ha különböző háztartási problémák, például internetkapcsolati problémák vagy háztartási gépek meghibásodása esetén van szüksége támogatásra, akkor hívja a vonalat segítségért. Ezenkívül, ha önnek saját zsebből kellett fizetnie az olyan szolgáltatásokért, mint például a javítás, akkor a vonal felhívásával kérheti a költségtérítést.
  2. Beköltözési Garanciával kapcsolatos esetek: Ha a bérbeadó nem jelenik meg, vagy az ingatlan nem a meghirdetett állapotban van, ez a vonal az Ön mentőkötele. Segítségével bejelentheti a problémát, és kérheti a bérleti szerződés visszavonását teljes visszatérítéssel és tartalék szállással.

Mire nem használatos a 24/7-es Segélyvonal?

Bár a 24/7-es segélyvonal sokoldalú eszköz, fontos megjegyezni, hogy nem minden kérdésre lehet itt válaszolni. A szolgáltatást az AXA nyújtja, nem pedig a Flatio. Ennek következtében a fent említett eseteken kívüli aggodalmak vagy kérdések nem kerülnek ezen a vonalon keresztül megválaszolásra. A nem sürgősségi jellegű, kifejezetten a Flatio szolgáltatásaival kapcsolatos kérdések vagy problémák esetén közvetlenül a Flatio-val kell kapcsolatba lépnie - ügyfélszolgálati csapatunk a hét 7 napján készen áll, hogy segítsen Önnek.