Ki biztosítja a 24/7-es segélyvonalat, hogyan működik, és mire használható? Ezeket a részleteket az alábbiakban találja meg!
Mire használhatom a 24/7-es segélyvonalat?
Mi az a 24/7-es segélyvonal?
A 24/7-es segélyvonal egy partnerünk, az AXA által biztosított, minden órában működő szolgáltatás, amely segít a bérbeadóknak a különböző problémák megoldásában, miközben biztosítja, hogy akkor kapja meg a szükséges segítséget, amikor szüksége van rá. A vonal éjjel-nappal angol és cseh nyelven is segítséget nyújt, így biztos lehet benne, hogy aggodalmait meghallgatják és foglalkoznak velük. Bár más nyelvek is rendelkezésre állnak, előfordulhat, hogy nem mindig elérhetőek, vagy hosszabb válaszadási idővel járhatnak.
Mikor érdemes igénybe venni a 24/7-es segélyvonalat?
A segélyvonal csak egy célra szolgál:
- Rental Insurance igények: Ha a Rental Insurance része az Ön védelmi tervének, a 24/7-es vonal rendelkezésre áll az ilyen kárigényekkel kapcsolatban. Ha bármilyen kárt szeretne bejelenteni, jogi segítséget kérni, vagy olyan háztartási problémákkal, mint a háztartási gépek meghibásodása vagy vízvezetékproblémák, hívhatja a vonalat segítségért. Továbbá, ha önnek saját zsebből kellett fizetnie az olyan szolgáltatásokért, mint például a javítás, akkor ezen a vonalon kérheti a költségtérítést.
Mire nem jó a 24/7-es segélyvonal?
Bár a 24/7-es segélyvonal sokoldalú eszköz, fontos megjegyezni, hogy nem minden kérdésre lehet itt válaszolni. A szolgáltatást az AXA nyújtja, nem pedig a Flatio. Ennek eredményeképpen a fent említett eseteken kívüli aggályok vagy kérdések nem kerülnek ezen a vonalon keresztül megválaszolásra. A nem sürgősségi jellegű, kifejezetten a Flatio szolgáltatásaival kapcsolatos kérdések vagy problémák esetén, közvetlenül a Flatio-val kell kapcsolatba lépnie - ügyfélszolgálati csapatunk a hét 7 napján készen áll, hogy segítsen Önnek.