Ez a cikk a Flatio ügyfélszolgálati csapatával való kapcsolatfelvétel módjairól fog szólni, és közvetlenül eligazítja Önt a lehetséges lehetőségekről.
Hogyan léphetek kapcsolatba a Flatio-val?
A Flatio Ügyfélszolgálati csapata, amely különböző helyzetekben tud segíteni, a hét 7 napján áll az Ön rendelkezésére, és mindig legfeljebb 24 órán belüli választ biztosít.
Többféle módon is elérhet minket:
- Web widget (a Bérbeadásaim profiljában található)
- Email ([email protected])
- WhatsApp chat (+44 7723 495945)
- Telefonhívás (több telefonszám is elérhető 9:00-12:00 CET időpontban hétfőtől péntekig)
Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha nem kér visszatérítendő kauciót, és a Rental Insurance fedezetet nyújt Önnek, lehetősége van arra, hogy igényelje a biztosítást, és elérje az AXA Assistance 24/7-es segélyvonalát ha a bérlő tartózkodása alatt vagy kiköltözése után problémái adódnának.
Minden egyéb megkeresést Ügyfélszolgálatunk old meg, és Ön döntheti el, hogy mi a legjobb módja annak, hogy kapcsolatba lépjen velünk.
Ne feledje, hogy bármelyik kapcsolattartási lehetőséget is választja, mindig előnyös, ha a lehető legtöbb információt adja meg nekünk. Ez kiküszöböli annak szükségességét, hogy további információkat (pl. bérleti számot) kérjünk, ami szükségtelen késedelmet okozna a kérdésének megoldásában.
1. Lépjen kapcsolatba velünk a webes widgetünkön keresztül
Ezt a lehetőséget használják ügyfeleink a leggyakrabban, mert ez a leggyorsabb és legegyszerűbb módja az Ön számára.
Hogyan működik?
- Jelentkezzen be a Bérbeadásaim profiljába, és nyissa meg a webes widgetet a jobb alsó sarokban található "Kérjen támogatást" gombra kattintva.
- Ellenőrizze az Önre vonatkozó, előre kitöltött alapadatokat (név, e-mail cím, telefonszám). Szükség esetén lehetősége van ezek módosítására.
- Mindig javasoljuk, hogy a nem kötelező adatokat is töltse ki:
- Hogyan vegyük fel Önnel a kapcsolatot - kiválaszthatja a válaszadás előnyben részesített módját, azaz telefonon vagy e-mailben.
- Milyen nyelven szeretne kommunikálni - nyugodtan válasszon a megadott lehetőségek közül. Kérjük, vegye figyelembe, hogy egy angolul beszélő kolléga mindig elérhető, míg egy másik felkínált nyelv kiválasztása késleltetett válaszadási idővel járhat.
- Töltse ki a leírást. Kérjük, a lehető legpontosabban fogalmazza meg kérdését vagy kérését. Minél több információt ad meg, annál gyorsabb és pontosabb választ fog kapni. Szükség esetén bármilyen fájlt is csatolhat.
- Kattintson a "Küldés" gombra.
Ezután a kérésének átiratát azonnal továbbítjuk csapatunknak, és egyik munkatársunk a lehető leghamarabb válaszol Önnek a kívánt módon és nyelven.
2. Küldjön nekünk egy e-mailt
A szokásos módot is választhatja, és egyszerűen felveheti velünk a kapcsolatot e-mailben. Általános e-mail címünk a [email protected], amelyet mindig megtalál a profilja "Kapcsolat" részében.
3. Üzenjen nekünk WhatsAppon keresztül
Ha inkább a WhatsApp-ot használja, ne habozzon üzenetet küldeni nekünk a +44 7723 495945-ös WhatsApp számunkon. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez csak csevegésre szolgál, mivel ezen a számon keresztül nem tudunk hívásokat indítani vagy fogadni. A WhatsApp-beszélgetésekről itt olvashat bővebben.
4. Hívjon minket az online telefonos ügyfélszolgálati óráinkban
9:00 és 12:00 CET között, hétfőtől péntekig, a következő telefonszámokon is elérhet minket:
- Csehország: +420 228 886 511
- Portugália: +351 300 600 156
- Szlovákia: +421 233 057 031
- Egyesült Királyság: +44 7723 495945
- Egyesült Államok: +1 (315) 284-6083
Kérjük, ne feledje, hogy ezeken a telefonszámokon nyújtott támogatás főként angol nyelven érhető el, és más nyelveken nem minden nap érhető el.