Már kifizettem a bérleti díjat, de a fizetés még mindig kifizetetlenként jelenik meg. Miért van ez? - Flatio
Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség bérlőknek Kifizetések Már kifizettem a bérleti díjat, de a fizetés még mindig kifizetetlenként jelenik meg. Miért van ez?
Kategóriák

Már kifizettem a bérleti díjat, de a fizetés még mindig kifizetetlenként jelenik meg. Miért van ez?

A cikket a 18. 6. 2024 oldalon frissítették.

Tudja meg, hogyan működnek a kifizetések, hogyan ismerheti fel, ha valami elromlott, és hogyan kezelheti az esetleges problémákat.

A fizetési státuszt "befizetetlen"-ről "befizetett"-re változtatjuk amint megkapjuk a fizetést.

  • Az online fizetések esetében (Google/Apple Pay, bankkártyával, vagy bitcoin fizetéssel) azonnal megkapjuk a fizetést.
  • A banki átutalás esetében általában 2-3 munkanap szükséges, hogy megkapjuk a fizetést.

Online fizetési hiba

Ha bármelyik online fizetési módszert használta, és a fizetés még mindig be nem fizetettként jelenik meg, és nem találja ezt a terhelést a bankszámláján, akkor a fizetés nem ment át. A leggyakoribb okok a következők:

  • A számláján nincs elegendő pénz
  • Elérte a napi fizetési limitet
  • Elérte az online fizetések limitjét
  • A fizetést nem hitelesítették a 3D Secure rendszeren keresztül
  • A fizetést a bank belső folyamatai miatt blokkolták (pl. szokatlanul magas fizetési összeg, vagy egy másik országban/egy másik kontinensen lévő címzett)

Ha Ön nem tudja megoldani a helyzetet, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a bankjával, hogy segítsenek a megoldásban.

Banki átutalás

Ha banki átutalási módot használt, a fizetést helyesen,  befizetetlenként fogjuk jelölni, amíg ténylegesen meg nem kapjuk azt.

Amennyiben minden fizetési adat helyesen van kitöltve (különösen a változó szimbólum), azonnal felismerjük, amint beérkezik hozzánk, és automatikusan összekapcsoljuk a bérleti szerződéssel. Azt is javasoljuk, hogy a fizetési visszaigazolást töltse fel a profiljába, hogy a bérbeadó láthassa, hogy a fizetés úton van.

Ha azonban több mint 3 nap telt el, és a fizetés még mindig be nem fizetettként jelenik meg a profiljában, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a támogató csapatunkkal a fizetési igazolás csatolásával, és kérjen manuális felülvizsgálatot. Előfordulhat, hogy a bank nem továbbítja nekünk az összes fizetési adatot, ami miatt a fizetés a nem felismert fizetések kategóriába kerül. Ilyen esetekben szükségünk van a fizetési igazolásra, hogy megtaláljuk és helyesen összekapcsoljuk a bérleti szerződésével.