Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség a bérbeadóknak Foglalások Foglalási kérelmet kaptam. Mit tegyek?
Kategóriák

Foglalási kérelmet kaptam. Mit tegyek?

A cikket a 26. 6. 2024 oldalon frissítették.

Mi történik, amikor új foglalást kap, hogyan kell elfogadni/elutasítani, és mit kell még tudnia? Olvasson el mindent a foglalási folyamatról!

Amikor egy lehetséges bérlő foglalási kérelmet küld a hirdetésére, több csatornán keresztül értesítjük Önt, és 24 órája van elfogadni vagy elutasítani a kérelmet.

Minél hamarabb dönt, annál jobb. A gyorsabb válaszidők magasabb pozíciót eredményeznek a hirdetéseinek platformunkon, így láthatóbbak lesznek a lehetséges bérlők számára, és így nagyobb eséllyel foglalják le őket. Ezenkívül az átlagos foglalási válaszidő megjelenik a tulajdonosi profiljában, és a lehetséges bérlők is megtekinthetik.

A foglalási kérelem elfogadása mellett jogában áll a kérelmet elutasítani is. Úgy gondoljuk, hogy csak akkor fair, ha ezt a lehetőséget kínáljuk, ha valamilyen különleges körülmény merül fel. Azonban előfordul, hogy néhány bérbeadó indokolatlanul elutasítja a kérelmeket, amit megpróbálunk elkerülni. Ha Ön ilyen bérbeadó, csökkenteni fogjuk a hirdetés pontszámát minden jogosulatlan elutasítás után (azaz, a profilja helytelen beállításai miatt bekövetkező elutasítás). Ez azt jelenti, hogy a hirdetése hátrébb kerül a platformunkon, így kevésbé lesz látható a lehetséges bérlők számára, és így kevésbé valószínű, hogy lefoglalják. További információkat olvashat arról, hogy mi számít jogosulatlan elutasításnak és hogyan működnek az elutasítások részletesen ebben a cikkben.

FONTOS! Ha nem válaszol a foglalási kérelemre 24 órán belül a kérelem megérkezése után, a Flatio ezt a legrosszabb fajta jogosulatlan elutasításnak tekinti, ami még jelentősebben csökkenti a hirdetése pozícióját platformunkon.

Ezért, hogy a hirdetése mindig jól látható legyen, kiemelten ajánljuk, hogy ne hagyja lejárni a foglalási kérelmeket és mindig válaszoljon minden beérkező foglalási kérelemre.

Hogyan fogadhatom el/utasíthatom el a foglalási kérelmet?

Két módon érhető el a foglalási kérelem a Bérbeadásaim webalkalmazásból:

  • A Foglalások szekcióból
    1. Válassza a Foglalások szekciót a felső menüben.
    2. Keressen rá a konkrét foglalás összefoglalójára, és klikkeljen a Tovább gombra.
  • Az Irányítópultból
    1. Válassza az Irányítópult opciót a felső menüben.
    2. Menjen a Foglalások dobozhoz az irányítópulton.
    3. Klikkeljen a konkrét kérelemre.

Ezután közvetlenül a foglalás részleteihez jut, ahol megtekintheti az összes információt, amit a lehetséges bérlő a foglalási kérelmével együtt küldött be.

Az oldal tetején ezután klikkeljen az Kérelem elfogadása vagy a Kérelem elutasítása gombra.