Ebben a cikkben megtudhatja, mit tehet, ha nem sikerül reagálnia a 24 órás időablakon belül, és a foglalási kérelem lejár.
Nem tudtam elfogadni/elutasítani a foglalást a 24 órás határidőn belül. Mit tegyek?
Ha a foglalási kérelemre nem válaszol a megadott 24 órán belül, rendszerünk automatikusan elutasítja. Érdemes megjegyezni, hogy ez az elutasítás a legrosszabb típusú jogosulatlan elutasításnak számít, és ezért jelentős negatív hatással van a hirdetés pozíciójára a Flatio-n, ami azt jelenti, hogy a hirdetése hátrébb kerül a platformunkon, így sokkal kevésbé látható és kevésbé valószínű, hogy lefoglalják.
Az ilyen szerencsétlen helyzet elkerülése érdekében javasoljuk, hogy mindig fogadja el vagy utasítsa el a foglalási kérelmeket a lehető leghamarabb. A gyorsabb válaszok növelik a hirdetés pontszámát és megakadályozhatják, hogy a bérlők alternatív lakást keressenek.
Ha azonban a foglalás lejár mielőtt reagálni tudna, de érdekli a potenciális bérlő elszállásolása, kapcsolatba léphet velük, elmagyarázhatja a helyzetet, és megkérheti őket, hogy hozzanak létre egy új foglalási kérelmet. Ha még nem találtak más helyet, még mindig működhet!