Ez a cikk lépésről lépésre végigvezeti Önt a bérleti szerződés felmondásának folyamatán, felszabadítva a naptárát más, komolyabb bérlők számára.
Mi történik, ha a bérlő nem írja alá a bérleti szerződést vagy nem fizeti meg az első bérleti díjat?
Ha a leendő bérlő nem fejezi be a bérleti szerződés aláírási folyamatát 24 órán belül miután elfogadta a foglalási kérelmet, lehetősége van a bérleti szerződés és így az egész foglalás törlésére.
Önön múlik, hogy több időt ad-e a bérlőnek a folyamat befejezésére, vagy folytatja a törlést. Azonban a bérlet soha nem törlődik automatikusan, tehát szükség van a beavatkozására.
Megéri várni hosszabb ideig, ha:
- Ön és a bérlő közösen megegyeztek abban, hogy később fejezi be az aláírási folyamatot,
- a bérlő feltöltött egy banki átutalás megerősítést, ami 2-3 munkanapot vehet igénybe, hogy hozzánk beérkezzen.
Másrészről, azt javasoljuk, hogy törölje a foglalást, különösen, ha már több mint 3 napja nincs információja a bérlőtől arról, hogy még mindig érdekli-e a foglalás.
Hogyan törölhetem a bérleti szerződést?
Könnyedén törölheti a bérleti szerződést a Bérbeadásaim webes alkalmazásból:
- Menjen a Foglalások szekcióba.
- Keresse meg a konkrét foglalást, amit szeretne törölni, és klikkeljen a Tovább gombra, hogy megjelenítse a részleteit.
- A bérleti szerződés folyamatában, amely a bal oldalon látható, klikkeljen a Szerződés törlése gombra.
- Erősítse meg a törlést.
A foglalás törlése után a hirdetése azonnal elérhető lesz újra a foglalás dátumai alatt, így más bérlő is foglalhatja.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a törlés visszafordíthatatlan. Ha Ön és a bérlő úgy döntenek, hogy újrakezdik a foglalási folyamatot, a bérlőnek új foglalási kérelmet kell küldenie Önnek.