Nehezen éri el a bérlőjét, és attól tart, hogy nem jön el az ingatlan átadására? Tekintse meg útmutatásunkat ebben a cikkben.
A bérlő nem kommunikált velem a beköltözés előtt. Mit tegyek?
Ha a bérlő nem kommunikál Önnel, és a bérleti szerződése még nem érvényes, lehetséges, hogy a bérlő már nem érdeklődik a foglalás iránt, és a bérleti szerződés törlésre kerül. Amint a bérlő 24 órás védelmi időszaka a bérleti szerződés véglegesítésére lejár, javasoljuk, hogy ezt követően törölje a bérleti szerződést, hogy a hirdetése az adott időszakban elérhetőként jelenjen meg, és egy másik bérlő foglalhassa le.
Ha azonban a bérleti szerződése már érvényes, és nem tudja elérni a bérlőt (akár a Flatio üzenetküldő rendszerén keresztül, akár a bérlő telefonszámán vagy közvetlen e-mail címén), kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és mi megpróbáljuk elérni a bérlőt.
A legtöbb esetben el tudjuk érni a bérlőt, és megkérjük őket, hogy válaszoljanak az Ön üzeneteire. Ha azonban a helyzet így sem oldódik meg, megkérjük, hogy menjen el az ingatlan átadására a megbeszélt időpontban, és várja meg a bérlő érkezését.
- Ha megjelennek, el tudja őket szállásolni, és minden rendben lesz.
- Abban az esetben, ha a bérlő nem jelenik meg az ingatlan átadásán, a megállapodás szerinti feltételek alapján 7 napig fenntartja az ingatlant a bérlő számára a beköltözési dátum után (feltéve, hogy a foglalás 7 napnál hosszabb időtartamra szólt).
- Ha a bérlő beköltözik ezen időszak alatt, a bérleti szerződést megtartjuk a korábbi megállapodás szerint.
- Ha a bérlő nem jelentkezik be, vagy nem jelenik meg ezen 7 napos időszak alatt, megszüntetjük a bérleti szerződést, hogy az ingatlanát más bérlők foglalhassák le. Ezenkívül elküldjük Önnek az első teljes bérleti díjat, minden lemondási feltételnek megfelelően.