A tulajdonos nem válaszolt a foglalási kérelmemre. Mit tegyek? - Flatio
Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség bérlőknek Foglalási kérelem A tulajdonos nem válaszolt a foglalási kérelmemre. Mit tegyek?
Kategóriák

A tulajdonos nem válaszolt a foglalási kérelmemre. Mit tegyek?

A cikket a 28. 5. 2024 oldalon frissítették.

Mi történik, ha a bérbeadó nem reagál a foglalási kérelmére a 24 órás időablakon belül? Nézze meg, miért fordulhat ez elő, és mit tehet ellene!

Ha a tulajdonos nem válaszol a foglalási kérelmére a 24 órás időszakon belül, a kérelmet automatikusan elutasítja a rendszerünk. (Ez általában szabadnapokon történik, azaz hétvégén, ünnepnapokon vagy privát szabadságokon.)

Ha ez történik a foglalási kérelmével, javasoljuk, hogy készítsen egy új foglalási kérelmet egy másik szállásra. Azonban, ha még mindig érdekli ugyanaz a szállás, létrehozhatja a foglalási kérelmet újra vagy kapcsolatba léphet a tulajdonossal közvetlenül, hogy megtudja, lehetséges-e a megadott szállás foglalása.

Segített ez a cikk?