Az Ön tartózkodását ebben az ingatlanban a StayProtection csomagunk fedezi, amely tartalmazza a Stay Benefits csomagot! Bővebben
Letöltés
500 Mbps
Feltöltés
500 Mbps
Minden alkalommal, amikor a Flatio-n keresztül bérel, automatikusan fedezi Önt a StayProtection csomagunk.
Ha lefoglalja ezt az ingatlant, akkor a Stay Benefits - az AXA által támogatott egyedülálló ajánlat - kiterjesztett védelmet is élvezhet! Az alábbiakat tartalmazza ez a csomag:
Freehost általában 6 óra belül válaszol az üzenetekre.
A foglalási kérelem elküdése után a tulajdonos kap egy üzenetet, hogy ön érdklődik a szállásért. Ettől a pillanattól van 24 órája arra, hogy az ön kérelmét jóváhagya vagy elutasítsa.
A lakástulajdonosokot leginkább az érdekli, hogy mi van az érdeklődő adatlapján. Azért nefelejtse el leírni minden fontos infromációt, hozzá adni képet, vagy még videót is csinálni. Ez vonzóvá teszi önt a tulajdonosnál és nagyobb az esély hogy jóváhagya a foglalást.
Megtekintheti a bérleti szerződést előre és online minden egyes ajánlatnál. Az aláírás után megtalálja az alkalmazásban Bérleményeim.
Amikor Flatio-n keresztül bérletet foglal, nem kell aggódnia, hogy a szerződés hátrányos lenne az ön számára. A szerződések úgy vannak leírva, hogy ne kelljen aggódnia és nyugodságban lakhasson. Ezek egységes szerződések, amelyeket minden bérbeadó a Flatio-nál használ.
Az Ön ideje értékes. Ezért tettük lehetővé a virtuális túrákat az oldalunkon, hogy a Flatio-n hirdetett lakásokat a saját otthona kényelméből meg tudja nézni.
Ha nem elérhető virtuális túra a kiválasztott szálláshoz, akkor kapcsolatba léphet a Bérbeadóval és megkérdezheti, hogy személyesen megnézheti e a kiadó lakást.
Abban az esetben, ha beköltözik, és a bérelt szállás nem egyezik a Flatio-n található információkkal, jelezze mihamarabb!
Ha az elállás feltételei teljesülnek, és a bérbeadó nem tudja azonnal orvosolni a problémát, lehetősége van a bérleti szerződéstől elállni a teljes visszatérítéssel. Aktívan segítünk az alternatív szállás megtalálásában, és Ön mellett maradunk, amíg minden teljesen meg nem oldódik.
A beköltözési garanciánkkal kapcsolatos feltételeket és minden részletet ebben a cikkben olvashat el a Súgóban.
A foglalás felmondásának a lehetősége attól függ, hogy milyen fázisban van a foglalás.
A foglalás még várja a tulajdonos jóváhagyását? Ilyenkor egyszerűen törölheti a foglalást a Bérleményeim web applikációban!
Ha, a tulajdonos már jóváhagyta a foglalást, de Önnek már nem aktuális a foglalás, akkor csak a Flatio ügyfélszolgálat törölheti 24 órán belül a jóváhagyástól. Ezután, a foglalás törölhető a tulajdonos által is.
Jóváhagyott foglalása és érvényes szerződése is van? Azért, hogy INGYENESEN törölhesse a foglalást, lépjen kapcsolatba a Flatio ügyfélszolgálattal jóval a szerződés kezdete előtt (a konkrét időtartam függ a felmondási szabályok típusától).
Ne csüggedjen, ha ez a lakás nem illik hozzád tökéletesen. Más lehetőségeink is vannak. A Flatio sok más kiadó apartmant kínál València területén, amelyek tökéletesek az Ön számára. Akár hangulatos stúdiót, akár tágas apartmant keres, a Flatio a legjobb olcsó szállást kínálja Önnek València területén.
A legjobb az egészben az, hogy lehetőség szerint mindegyik kaució nélkül van, egységes bérleti szerződésük van, amely védi Önt, és az árban foglalt rezsikkel nincsenek rejtett díjak, amelyek meglephetnének.
A Flatio részletes listákat, kiváló minőségű fényképeket, a bérlők őszinte véleményét és minden olyan információt is kínál, amelyre szüksége van a megalapozott döntés meghozatalához. Kezdje tehát a keresést még ma, és fedezze fel València legjobb lakásait a Flatio.com segítségével.
Mit fogsz kapni?
Tippek digitális nomádként való utazáshoz
Minden Flatio előny ingyen
Speciális ajánlatok speciális árakon - csak regisztrált személyeknek!
Finally, our hands stopped shaking and we can write a review about “this apartment”.
We can confidently say that this was the worst experience in our lives.
A little background. We paid 2,200 euros per month for an apartment of 90 square meters. The price is high, but the area is also quite large. It turned out that the area was only 60 square meters, to which we were told that they had simply made a mistake. One and a half times? This is not a mistake, it is a lie. This point was extremely important for us, since we have two people working from home, and we needed this space.
Further. At the time of our stay in the apartment, the neighboring one was being renovated. Every day, even on weekends, there was noise from hammers and a drill. Sometimes at 7 am. Once, workers came to us and stayed with us for an hour, since they needed access to the premises from our apartment. Imagine, we could not go to the sea for an hour, because workers from another apartment were repairing something at our place. It is impossible to talk to them, they do not understand English, and we do not understand Spanish. We wrote to the owners that this is unacceptable and we were assured that it will not happen again. This happened regularly, but we did not open the door.
Maybe because of the renovation, or maybe not, but the apartment constantly stank of sewage. Your vacation will be of very dubious quality if you live with a constant toilet smell.
Cockroaches!!! There are many of them in this apartment, a lot of them. Once we woke up with a cockroach sitting on our face!
Towards the end of our stay, the hot water was turned off, a little later the electricity. The last day of our stay was without water, without electricity and dozens of cockroaches.
After this, you forget that the apartment is disgusting anyway. There is no soundproofing (you can hear the neighbors snoring), although there are two bedrooms, one is in common access without walls. And the second one in the room without air conditioning and there is nothing to breathe there, upon arrival we were waiting for a mountain of dirty dishes (probably the previous tenants tried to escape from there as quickly as possible)
We asked for compensation of 300 euros per month (which is more than modest, since we were simultaneously renting another apartment for 400 euros cheaper and it was excellent), but they stopped talking to us.
Well, now, dear owners and flatio, expect a lawsuit. We have all the correspondence, as well as video evidence of the whole nightmare with which we had to live. We also filmed the perfect state of the apartment, in which we left everything and washed all the dishes without hot water and electricity.
I strongly recommend that potential clients of this “housing” change their minds. Even for 60 square meters (I hope they have enough conscience to fix the area) and even after the renovation is completed, even at a reduced price, it is not worth it. This is a scam and we are ready to provide evidence of these words