Az Ön tartózkodását a StayProtection csomagunk fedezi! Felhívjuk figyelmét, hogy ennek az ingatlannak a fedezete a Stay Benefits nélkül megy, mivel a bérbeadó úgy döntött, hogy nem használja ezt a biztosítási lehetőséget. Bővebben
ARRIVAL AND DEPARTURE:
It would help us all if you take and send photos on the day of your entry and the day of your departure through the Airbnb chat or directly through WHATSAP.
CHECK IN:
From 10am to 1pm, the RESPONSIBLE for CHECK-IN and CLEANING will meet you and GIVE YOU THE KEYS. One set of keys for one reservation.
!! REMINDER:
-If you arrive before 10:00 a.m.: you can enter, leave your bags in the house and leave it so that she can finish her cleaning work.
-If you delay more than half an hour after 1:00 p.m., it is possible that she will go to another property and you will have to wait when she returns.
- If you arrive during the day but outside of check-in hours, you must pay her 15 euros in CASH to the person responsible for check-in and cleaning.
- If you arrive from 10:00 p.m. to 9:00 a.m., the additional payment is 25 euros for this extra management with the payment in CASH to the person responsible for check-in and cleaning.
CHECK OUT:
Until 9:00 a.m.: If you want to take advantage of more hours in Alicante, you can leave your bags until 12:00 p.m. while the apartment is cleaned, OCCASIONALLY you can leave your bags until 8:00 p.m. with a collection from 8:00 p.m. to 9:00 p.m. (Previously coordinating the schedules with the cleaning person and with the additional payment in CASH of 15 euros.)
!!REMINDER:
You must leave your space undamaged and in good condition, as it was when you entered. Notify 1 hour before leaving the apartment, so we can coordinate the collection of keys.
GUESTS AND MANAGER COMMUN CHAT
In the apartment there are 4 rooms. From the property we try to maintain a pleasant and comfortable stay for the guests who share the apartment, the neighbors and the property. To this end we have a COMMON CHAT on WHATSAP between CURRENT GUESTS at all times, the person in charge of CHECKIN and CLEANING, the person in charge of MAINTENANCE and the MANAGER. In this chat we communicate anything that can happen in a SHARED APARTMENT - dirt, you have forgotten keys at home and you cannot enter, something has broken... things in life that can happen in a home and that WE TRY TO SOLVE A MORE EFFICIENT WAY.
Letöltés
N/A Mbps
Feltöltés
N/A Mbps
A Bérbeadó még nem töltötte ki az internet sebességet. Kérje meg, hogy tisztázza ezt.
Minden alkalommal, amikor a Flatio-n keresztül bérel, automatikusan fedezi Önt a StayProtection csomagunk.
Felhívjuk figyelmét, hogy a Stay Benefits - az AXA által támogatott egyedülálló ajánlat - nem szerepel a foglalásban, mivel ez a bérbeadó ehelyett kaucióalapú fedezetet igényel.
A foglalási kérelem elküdése után a tulajdonos kap egy üzenetet, hogy ön érdklődik a szállásért. Ettől a pillanattól van 24 órája arra, hogy az ön kérelmét jóváhagya vagy elutasítsa.
A lakástulajdonosokot leginkább az érdekli, hogy mi van az érdeklődő adatlapján. Azért nefelejtse el leírni minden fontos infromációt, hozzá adni képet, vagy még videót is csinálni. Ez vonzóvá teszi önt a tulajdonosnál és nagyobb az esély hogy jóváhagya a foglalást.
Megtekintheti a bérleti szerződést előre és online minden egyes ajánlatnál. Az aláírás után megtalálja az alkalmazásban Bérleményeim.
Amikor Flatio-n keresztül bérletet foglal, nem kell aggódnia, hogy a szerződés hátrányos lenne az ön számára. A szerződések úgy vannak leírva, hogy ne kelljen aggódnia és nyugodságban lakhasson. Ezek egységes szerződések, amelyeket minden bérbeadó a Flatio-nál használ.
Az Ön ideje értékes. Ezért tettük lehetővé a virtuális túrákat az oldalunkon, hogy a Flatio-n hirdetett lakásokat a saját otthona kényelméből meg tudja nézni.
Ha nem elérhető virtuális túra a kiválasztott szálláshoz, akkor kapcsolatba léphet a Bérbeadóval és megkérdezheti, hogy személyesen megnézheti e a kiadó lakást.
Abban az esetben, ha beköltözik, és a bérelt szállás nem egyezik a Flatio-n található információkkal, jelezze mihamarabb!
Ha az elállás feltételei teljesülnek, és a bérbeadó nem tudja azonnal orvosolni a problémát, lehetősége van a bérleti szerződéstől elállni a teljes visszatérítéssel. Aktívan segítünk az alternatív szállás megtalálásában, és Ön mellett maradunk, amíg minden teljesen meg nem oldódik.
A beköltözési garanciánkkal kapcsolatos feltételeket és minden részletet ebben a cikkben olvashat el a Súgóban.
A foglalás felmondásának a lehetősége attól függ, hogy milyen fázisban van a foglalás.
A foglalás még várja a tulajdonos jóváhagyását? Ilyenkor egyszerűen törölheti a foglalást a Bérleményeim web applikációban!
Ha, a tulajdonos már jóváhagyta a foglalást, de Önnek már nem aktuális a foglalás, akkor csak a Flatio ügyfélszolgálat törölheti 24 órán belül a jóváhagyástól. Ezután, a foglalás törölhető a tulajdonos által is.
Jóváhagyott foglalása és érvényes szerződése is van? Azért, hogy INGYENESEN törölhesse a foglalást, lépjen kapcsolatba a Flatio ügyfélszolgálattal jóval a szerződés kezdete előtt (a konkrét időtartam függ a felmondási szabályok típusától).