Az Ön tartózkodását ebben az ingatlanban a StayProtection csomagunk fedezi, amely tartalmazza a Stay Benefits csomagot! Bővebben
Letöltés
N/A Mbps
Feltöltés
N/A Mbps
A Bérbeadó még nem töltötte ki az internet sebességet. Kérje meg, hogy tisztázza ezt.
Minden alkalommal, amikor a Flatio-n keresztül bérel, automatikusan fedezi Önt a StayProtection csomagunk.
Ha lefoglalja ezt az ingatlant, akkor a Stay Benefits - az AXA által támogatott egyedülálló ajánlat - kiterjesztett védelmet is élvezhet! Az alábbiakat tartalmazza ez a csomag:
Joana általában 5 óra belül válaszol az üzenetekre.
A foglalási kérelem elküdése után a tulajdonos kap egy üzenetet, hogy ön érdklődik a szállásért. Ettől a pillanattól van 24 órája arra, hogy az ön kérelmét jóváhagya vagy elutasítsa.
A lakástulajdonosokot leginkább az érdekli, hogy mi van az érdeklődő adatlapján. Azért nefelejtse el leírni minden fontos infromációt, hozzá adni képet, vagy még videót is csinálni. Ez vonzóvá teszi önt a tulajdonosnál és nagyobb az esély hogy jóváhagya a foglalást.
Megtekintheti a bérleti szerződést előre és online minden egyes ajánlatnál. Az aláírás után megtalálja az alkalmazásban Bérleményeim.
Amikor Flatio-n keresztül bérletet foglal, nem kell aggódnia, hogy a szerződés hátrányos lenne az ön számára. A szerződések úgy vannak leírva, hogy ne kelljen aggódnia és nyugodságban lakhasson. Ezek egységes szerződések, amelyeket minden bérbeadó a Flatio-nál használ.
Az Ön ideje értékes. Ezért tettük lehetővé a virtuális túrákat az oldalunkon, hogy a Flatio-n hirdetett lakásokat a saját otthona kényelméből meg tudja nézni.
Ha nem elérhető virtuális túra a kiválasztott szálláshoz, akkor kapcsolatba léphet a Bérbeadóval és megkérdezheti, hogy személyesen megnézheti e a kiadó lakást.
Abban az esetben, ha beköltözik, és a bérelt szállás nem egyezik a Flatio-n található információkkal, jelezze mihamarabb!
Ha az elállás feltételei teljesülnek, és a bérbeadó nem tudja azonnal orvosolni a problémát, lehetősége van a bérleti szerződéstől elállni a teljes visszatérítéssel. Aktívan segítünk az alternatív szállás megtalálásában, és Ön mellett maradunk, amíg minden teljesen meg nem oldódik.
A beköltözési garanciánkkal kapcsolatos feltételeket és minden részletet ebben a cikkben olvashat el a Súgóban.
A foglalás felmondásának a lehetősége attól függ, hogy milyen fázisban van a foglalás.
A foglalás még várja a tulajdonos jóváhagyását? Ilyenkor egyszerűen törölheti a foglalást a Bérleményeim web applikációban!
Ha, a tulajdonos már jóváhagyta a foglalást, de Önnek már nem aktuális a foglalás, akkor csak a Flatio ügyfélszolgálat törölheti 24 órán belül a jóváhagyástól. Ezután, a foglalás törölhető a tulajdonos által is.
Jóváhagyott foglalása és érvényes szerződése is van? Azért, hogy INGYENESEN törölhesse a foglalást, lépjen kapcsolatba a Flatio ügyfélszolgálattal jóval a szerződés kezdete előtt (a konkrét időtartam függ a felmondási szabályok típusától).
Ne aggódjon, ha ez a lakás nem otthonos. Különböző igényeknek megfelelő apartmanokat kínálunk. Lakhatási platformunk további 722 bérelhető apartmant kínál Lisszabon településen, amelyek a legmegfelelőbbek lehetnek az Ön igényeinek – mi a legjobb olcsó szállást kínáljuk Önnek Lisszabon településen.
Minden apartman kaució nélkül érkezik, ahol lehetséges, és a rezsi már benne van a bérleti díjban, így nem kell aggódnia a rejtett díjak miatt, és élvezheti a tartózkodást Lisszabon.
Sőt, bármilyen probléma esetén barátságos ügyfélszolgálatunk van, amely segít minden problémájának megoldásában. Tehát tekintse meg a többi apartmant Lisszabon területén, és élvezze tartózkodását a lehető legteljesebb mértékben.
Mit fogsz kapni?
Tippek digitális nomádként való utazáshoz
Minden Flatio előny ingyen
Speciális ajánlatok speciális árakon - csak regisztrált személyeknek!
Aunque el piso está decorado muy bonito, lo cierto es que es antiguo y se escucha todo, al menos en el cuarto en el que estuve. El fregadero de la cocina apesta, no sé si tiene humedad o que, pero había días que era insoportable. Supongo que el hecho de que viese a alguien del persoal de limpieza vaciar un cubo de basura de los que tenía debajo dentro de otra bolsa en la que echaban todos los residuos que separamos (chao reciclaje) no ayuda, porque esa bolsa se quedó ahí al menos una semana aunque se vació como tres veces al menos. Tampoco es que dispongamos de muchos productos de limpieza más allá de una aspiradora sin cepillo que se desmonta facilmente, supongo que para fomentar que contrates la limpieza extra, del mismo modo que te cambian las toallas una vez a la semana pero no las sábanas a no ser que pagues por este servicio. En definitiva, me esperaba algo mucho mejor, pero parece que es todo fachada. Por cierto, el ascensor estuvo averiado durante toda mi estancia, y a saber cuánto tiempo lleva así. Me hubiese gustado saberlo, ya que llegué muy cargada y contaba con al menos poder poner las maletas en el ascensor y no cargarlas dos largos pisos de escaleras.