Szeretné tudni, hol találja az AXA elérhetőségeit, hogyan töltse ki az online űrlapot a kárigényléshez? Íme az összes kárigénylési lehetőség!
Hogyan igényelhetem a Rental Insurance-t?
A Rental Insurance biztosítással kapcsolatos igényekkel kapcsolatos kommunikáció közvetlenül Ön és az AXA között zajlik. Ügyfélszolgálatuk a nap 24 órájában rendelkezésre áll, hogy minden megkeresését azonnal megoldják, és minden egyes ügyet legfeljebb 30 napon belül megoldanak. Miután az igényét jóváhagyják, a kártérítést mindig 14 napon belül feldolgozzák.
Az AXA Assistance szolgáltatással a következő elérhetőségeken veheti fel a kapcsolatot:
- a Bérbeadásaim alkalmazásban található online űrlap kitöltésével, amely a szerződés részletei között a Bérlők részben található, vagy
- közvetlenül az AXA Assistance-hoz fordulhat telefonon vagy e-mailben.
Ha a Rental Insurance engedélyezve van, akkor az AXA közvetlen elérhetőségét a Bérbeadásaim "Kapcsolat" részében találja.
FONTOS INFORMÁCIÓ: Fizetett szolgáltatásokról szóló számla kiállítása esetén pontosan azokat a számlázási adatokat kell megadnia, amelyeket a bérlőjével aláírt Flatio bérleti szerződésen használ. Ha a számlán és a bérleti szerződésen szereplő számlázási adatok nem egyeznek, az AXA nem tudja visszatéríteni Önnek a kapott szolgáltatásokat.
Útmutató egy online űrlapon keresztül a Rental Insurance igényléséhez
Az online űrlap kitöltéséhez jelentkezzen be profiljába a Bérbeadásaim webes alkalmazásban, és:
- Menjen a "Bérlők" részhez (a felső menüben található)
- Ebben a szakaszban keresse meg a megfelelő bérlőt, akit a Rental Insurance érint, és kattintson a nevére a részletek megtekintéséhez
- A bérlő neve alatti új menüben válassza a "Szerződések" menüpontot
- Kattintson a megfelelő bérleti szerződés melletti "Részletek" gombra
- A képernyő jobb oldalán kattintson a "További információk" gombra, majd válassza a "Albérleti Rental Insurance" opciót
Ezután egy egyszerű űrlapot fog látni, amelyet ki kell tölteni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a bérleti szerződés száma előre ki van töltve, és nem módosítható.
A kötelezően kitöltendő mezők a következők:
- Telefonszám
- Adja meg telefonszámát, amelyen az AXA Assistance elérheti Önt.
- Email cím
- Adja meg az email címét, amelyen az AXA Assistance elérheti Önt.
- Kérelem típusa - a lehetőségek a következők:
- Felelősségbiztosítás (a bérlő tartózkodása alatt)
- Ezt az opciót a bérlő tartózkodása alatti felelősségbiztosítás igényléséhez kell használni.
- Felelősségbiztosítás (a bérlő tartózkodása után vagy utólagos kifizetés igénylése)
- Ezt az opciót a felelősségbiztosítás igénylésére kell használni, miután a bérlő már elhagyta az ingatlant, vagy a felelősségbiztosítási fedezet utólagos kifizetésének kérésére.
- Segítségnyújtási szolgáltatások (támogatás igénylése)
- Ezt az opciót arra kell használni, hogy támogatást kérjen a bérleményben felmerülő műszaki problémák megoldásához, pl. internetkapcsolati problémák, készülék meghibásodása stb. esetén.
- Segítségnyújtási szolgáltatások (utólagos kifizetés kérése)
- Ezt az opciót a múltban igénybe vett segítségnyújtási szolgáltatások utólagos kifizetésének kérelmezésére kell használni.
- Jogi segítségnyújtás
- Ezt az opciót a jogi segítségnyújtási biztosítás igénylésére kell használni.
- Felelősségbiztosítás (a bérlő tartózkodása alatt)
- Leírás
- Az esetet a megadott helyen kell leírni. Minél több részletet ad meg, annál jobb.
A választható mezőkben választhat:
- Visszajelzés módja
- Ebben a mezőben kiválaszthatja, hogy telefonon vagy e-mailben szeretné-e, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel. Felhívjuk figyelmét, hogy ha az AXA Assistance nem tudja Önt elérni a preferált csatornán keresztül, akkor más, Ön által nem preferált csatornákon keresztül veszi fel Önnel a kapcsolatot.
- A válaszadás preferált nyelve
- Azt is kiválaszthatja, hogy milyen nyelven szeretne kommunikálni. Az angol és a cseh nyelv mindig elérhető. Előfordulhat, hogy más nyelvek nem állnak rendelkezésre, vagy a válaszadási idő hosszabb lehet, ha ezt választja.
- Csatolmányok
- Csatolhat támogató dokumentumokat, például fényképeket, videókat stb. Kiemelten ajánlott, hogy csatolja ezeket a dokumentumokat az ügye alátámasztására. Bizonyos helyzetekben bizonyos speciális dokumentumokra van szükség, és minél hamarabb benyújtja azokat, annál gyorsabban megoldódik az ügye.
Miután mindent megfelelően kitöltött, kattintson a "Kérelem benyújtása" gombra, és ez az űrlap elküldésre kerül az AXA Assistance-nak. Ezt követően a lehető leghamarabb felveszik Önnel a kapcsolatot a további lépésekkel kapcsolatban.