Ebben a cikkben megtalálhatja az összes alapvető információt arról, hogyan tudja helyesen összekapcsolni a channel managerét a Flatioval.
Mely channel managereket támogatja a Flatio és hogyan integrálhatom őket?
Amint létrehozta profilját a Bérbeadásaim webalkalmazásban, képes lesz integrálni egy channel managert a gyors és egyszerű importálás érdekében a hirdetése(i) részleteiről.
Jelenleg a Flatio három channel managert támogat:
- Smily (korábban BookingSync)
- ICNEA
- Better Hotel
Ha ezek közül valamelyiket használja, kiválaszthatja, hogy csatlakoztatja őket a Flatio profiljához az ingatlanjai egyszerűbb kezelése érdekében.
Hogyan integráljunk egy channel managert
A Smily (BookingSync) vagy a Better Hotel kapcsolatot beállíthatja a Flatio fiókjából:
- Jelentkezzen be a Bérbeadásaim webalkalmazásba.
- Klikkeljen a nevére a jobb felső sarokban, hogy megnyissa a Profilom részt a fiókjában.
- Válassza ki az Integráció részt a bal oldali menüben.
- Klikkeljen az Engedélyezés gombra a kiválasztott channel manager mellett és kövesse a megjelenő útmutatót.
Másrészről, az ICNEA integrációt az ICNEA fiókján keresztül kell elvégezni, ahonnan elküldheti nekünk a kapcsolat beállításához szükséges kódokat. Így kell eljárni:
- Állítsa be a kapcsolatot az ICNEA fiókjában (lásd ezt a kézikönyvet a részletes útmutatóért).
- Miután megnyomta a "Kódok küldése" gombot az ICNEA fiókjában, kérjük, várjon, amíg beállítjuk a kapcsolatot Önnek a mi oldalunkon. Értesítjük, amikor kész - általában 24 órán belül befejezzük ezt a lépést.
- Amikor minden előkészítve, menjen az Integráció részhez a Flatio profiljában, ahonnan képes lesz betölteni az ICNEA hirdetéseit és importálni őket a Flatio-ra, vagy csatlakoztatni az ICNEA hirdetéseit a már meglévő Flatio hirdetésekhez.