Ismerje meg a naptár naprakészen tartásának fontosságát, olvasson el mindent a rendelkezésre állási beállítások manuális és automatikus megoldásairól.
Hogyan aktualizáljam az elérhetőségi naptárt?
A naptár folyamatosan naprakész tartása kulcsfontosságú. Nincs annál rosszabb egy leendő bérlő szempontjából, mint amikor foglalási kérelmet nyújt be egy olyan ingatlanra, amely elérhetőnek tűnik, de a kérelmet a tulajdonos elutasítja a helytelenül beállított elérhetőség miatt. Ezek a helyzetek nagymértékben befolyásolják mind a tulajdonosok, mind a Flatio szolgáltatás hitelességét.
Az igazságosság és átláthatóság biztosítása érdekében a helytelenül beállított elérhetőség miatti elutasítások a jogosulatlan elutasítások kategóriájába esnek. Minden jogosulatlan elutasítás csökkenti a hirdetés pontszámát, ami azt eredményezi, hogy hirdetése hátrébb kerül a platformunkon, így ingatlana kevésbé látható a leendő bérlők számára és kevésbé valószínű, hogy foglalni fognak.
Mivel szeretnénk megelőzni ezeket a helyzeteket, több módot is kínálunk az elérhetőség naprakészen tartására.
Automatikus elérhetőség frissítések
Ha ingatlanát az Airbnb, Booking vagy más, iCal naptárformátumot használó platformokon is hirdeti, ez a megoldás hasznos lehet az Ön számára. Egyszerűen exportáljon egy Flatio naptárat minden hirdetéséhez, és illessze be őket ezekbe a platformokba, majd importálja azok naptárát a Flatio-ba. Az importálás biztosítja, hogy a más platformokról származó foglalások automatikusan bekerülnek a rendszerünkbe, és az ingatlan az adott időpontokban "nem elérhető" státuszban jelenik meg. Másrészt, a Flatio naptár exportálása és más szolgáltatásokba történő importálása biztosítja, hogy amikor jóváhagy egy foglalási kérelmet a rendszerünkben, az automatikusan megosztásra kerül a használt más platformokkal, és az ingatlan ott is nem elérhető státuszban jelenik meg.
Az alábbiakban megtudhatja, hogyan kezelheti ingatlanai automatikus elérhetőségi frissítéseit a Bérbeadásaim webalkalmazáson keresztül.
Naptár import
Ahhoz, hogy képesek legyünk megosztani a más platformon megosztott hirdetésének elérhetőségét, szükséges importálni a hirdetés elérhetőségi naptárát a platformról a Flatio-ba.
- Menjen az Ingatlanok szekcióba, válassza ki azt az ingatlant, amelynek elérhetőségét szeretné szerkeszteni, és lépjen be az Elérhetőségi naptár szekcióba.
- Görgessen le, hogy megtalálja a Naptár szinkronizálás részt.
- A "Importálás" szekció alatt található Naptárnév mezőbe írjon be egy olyan nevet, amely segít azonosítani, melyik naptárról van szó (tehát például "Airbnb", "Airbnb naptár", stb.)
- Másolja be a külső platformról másolt naptár URL címét a Naptár cím (URL) mezőbe. Kérjük, ne keverje össze a naptár URL-jét a külső szolgáltatás ingatlan URL-jével!
- Ha a naptár linkje az Airbnb, Booking, Vrbo vagy LovelyStay szolgáltatáshoz tartozik, akkor választhatja azt is, hogy az összes nem elérhető dátumot (tehát még a manuálisan beírt nem elérhetőségeket is) vagy csak a foglalásokon alapuló nem elérhetőségeket (tehát csak a megerősített foglalások dátumait) szeretné-e importálni.
- Nyomja meg az Importálás naptár gombot a szolgáltatásból származó elérhetőség letöltéséhez. Ezután képesek leszünk a legfrissebb információkat megjeleníteni az ingatlan elérhetőségéről a potenciális bérlők számára.
MEGJEGYZÉS: Minden platform naptárát, amelyet a ingatlan kiadására használ, külön-külön kell importálni.
Naptár export
Ahhoz, hogy az ingatlanának Flatio-n való elérhetőségéről szóló információkat továbbíthassa más platformokra, győződjön meg róla, hogy exportálja a Flatio naptárát, és importálja azt a használt platformokba.
- Menjen az Ingatlanok szekcióba, válassza ki azt az ingatlant, amelynek elérhetőségét szeretné szerkeszteni, és lépjen be az Elérhetőségi naptár szekcióba.
- Görgessen le, hogy megtalálja a Naptár szinkronizálás részt.
- Az "Exportálás" rész alatt másolja le a hirdetés megjelenített naptár URL címét, és illessze be a használt platform importálási opciójába.
- Válassza ki, hogy az összes nem elérhető dátumot (tehát még a manuálisan beírt nem elérhetőségeket is) vagy csak a foglalások miatti nem elérhetőségeket (tehát csak a jóváhagyott foglalási kérelmek dátumait) szeretné-e exportálni.
MEGJEGYZÉS: A Flatio naptárt exportálni (és beilleszteni) kell minden olyan platformra, amelyet a hirdetés kiadására használ, és amelyhez már történt naptár importálás.
Hogy könnyebb legyen elvégezni ezeket a műveleteket, megadjuk a leggyakrabban használt kiadó szolgáltatóknál a naptár szinkronizációra vonatkozó instrukciókat:
- Airbnb (itt),
- Booking (itt),
- VRBO (itt),
- TripAdvisor (itt),
- Supercontrol (export, import),
- Beds24 (itt).
Manuális frissítés
Nincs iCal naptára, így nem tudja használni a fenti rendszert? Semmi gond! Manuálisan is frissítheti a naptárát. Ez az opció akkor is megfelelő, ha szeret kísérletezni a foglalási dátumokkal.
- Menjen az Ingatlanok szekcióba, válassza ki azt az ingatlant, amelynek elérhetőségét szeretné szerkeszteni, és lépjen be az Elérhetőségi naptár szekcióba.
- A megjelenített naptár jobb oldalán töltse ki az újonnan elérhető/nem elérhető dátumtartományt.
- Mentse el a változásokat.
Megjegyzés: A naptárban a piros színű mező azt jelenti, hogy nem elérhető, míg a zöld azt, hogy elérhető. Amikor új ingatlanhirdetést hoz létre, az mindig teljesen elérhetőként jelenik meg a rendszerünkben, amíg meg nem változtatja.