Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség a bérbeadóknak Hogyan vonzhatjuk a bérlőket Hogyan aktualizáljam az elérhetőségi naptárt?
Kategóriák

Hogyan aktualizáljam az elérhetőségi naptárt?

A cikket a 10. 9. 2024 oldalon frissítették.

Ismerje meg a naptár naprakészen tartásának fontosságát, olvasson el mindent a rendelkezésre állási beállítások manuális és automatikus megoldásairól.

A naptár folyamatosan naprakész tartása kulcsfontosságú. Nincs annál rosszabb egy leendő bérlő szempontjából, mint amikor foglalási kérelmet nyújt be egy olyan ingatlanra, amely elérhetőnek tűnik, de a kérelmet a tulajdonos elutasítja a helytelenül beállított elérhetőség miatt. Ezek a helyzetek nagymértékben befolyásolják mind a tulajdonosok, mind a Flatio szolgáltatás hitelességét.

Az igazságosság és átláthatóság biztosítása érdekében a helytelenül beállított elérhetőség miatti elutasítások a jogosulatlan elutasítások kategóriájába esnek. Minden jogosulatlan elutasítás csökkenti a hirdetés pontszámát, ami azt eredményezi, hogy hirdetése hátrébb kerül a platformunkon, így ingatlana kevésbé látható a leendő bérlők számára és kevésbé valószínű, hogy foglalni fognak.

Mivel szeretnénk megelőzni ezeket a helyzeteket, több módot is kínálunk az elérhetőség naprakészen tartására.

Automatikus elérhetőség frissítések

Ha ingatlanát az Airbnb, Booking vagy más, iCal naptárformátumot használó platformokon is hirdeti, ez a megoldás hasznos lehet az Ön számára. Egyszerűen exportáljon egy Flatio naptárat minden hirdetéséhez, és illessze be őket ezekbe a platformokba, majd importálja azok naptárát a Flatio-ba. Az importálás biztosítja, hogy a más platformokról származó foglalások automatikusan bekerülnek a rendszerünkbe, és az ingatlan az adott időpontokban "nem elérhető" státuszban jelenik meg. Másrészt, a Flatio naptár exportálása és más szolgáltatásokba történő importálása biztosítja, hogy amikor jóváhagy egy foglalási kérelmet a rendszerünkben, az automatikusan megosztásra kerül a használt más platformokkal, és az ingatlan ott is nem elérhető státuszban jelenik meg.

Az alábbiakban megtudhatja, hogyan kezelheti ingatlanai automatikus elérhetőségi frissítéseit a Bérbeadásaim webalkalmazáson keresztül.

Naptár import

Ahhoz, hogy képesek legyünk megosztani a más platformon megosztott hirdetésének elérhetőségét, szükséges importálni a hirdetés elérhetőségi naptárát a platformról a Flatio-ba.

  1. Menjen az Ingatlanok szekcióba, válassza ki azt az ingatlant, amelynek elérhetőségét szeretné szerkeszteni, és lépjen be az Elérhetőségi naptár szekcióba.
  2. Görgessen le, hogy megtalálja a Naptár szinkronizálás részt.
  3. A "Importálás" szekció alatt található Naptárnév mezőbe írjon be egy olyan nevet, amely segít azonosítani, melyik naptárról van szó (tehát például "Airbnb", "Airbnb naptár", stb.)
  4. Másolja be a külső platformról másolt naptár URL címét a Naptár cím (URL) mezőbe. Kérjük, ne keverje össze a naptár URL-jét a külső szolgáltatás ingatlan URL-jével!
  5. Ha a naptár linkje az Airbnb, Booking, Vrbo vagy LovelyStay szolgáltatáshoz tartozik, akkor választhatja azt is, hogy az összes nem elérhető dátumot (tehát még a manuálisan beírt nem elérhetőségeket is) vagy csak a foglalásokon alapuló nem elérhetőségeket (tehát csak a megerősített foglalások dátumait) szeretné-e importálni.
  6. Nyomja meg az Importálás naptár gombot a szolgáltatásból származó elérhetőség letöltéséhez. Ezután képesek leszünk a legfrissebb információkat megjeleníteni az ingatlan elérhetőségéről a potenciális bérlők számára.

MEGJEGYZÉS: Minden platform naptárát, amelyet a ingatlan kiadására használ, külön-külön kell importálni.

Naptár export

Ahhoz, hogy az ingatlanának Flatio-n való elérhetőségéről szóló információkat továbbíthassa más platformokra, győződjön meg róla, hogy exportálja a Flatio naptárát, és importálja azt a használt platformokba.

  1. Menjen az Ingatlanok szekcióba, válassza ki azt az ingatlant, amelynek elérhetőségét szeretné szerkeszteni, és lépjen be az Elérhetőségi naptár szekcióba.
  2. Görgessen le, hogy megtalálja a Naptár szinkronizálás részt.
  3. Az "Exportálás" rész alatt másolja le a hirdetés megjelenített naptár URL címét, és illessze be a használt platform importálási opciójába.
  4. Válassza ki, hogy az összes nem elérhető dátumot (tehát még a manuálisan beírt nem elérhetőségeket is) vagy csak a foglalások miatti nem elérhetőségeket (tehát csak a jóváhagyott foglalási kérelmek dátumait) szeretné-e exportálni.

MEGJEGYZÉS: A Flatio naptárt exportálni (és beilleszteni) kell minden olyan platformra, amelyet a hirdetés kiadására használ, és amelyhez már történt naptár importálás.


Hogy könnyebb legyen elvégezni ezeket a műveleteket, megadjuk a leggyakrabban használt kiadó szolgáltatóknál a naptár szinkronizációra vonatkozó instrukciókat:

Manuális frissítés

Nincs iCal naptára, így nem tudja használni a fenti rendszert? Semmi gond! Manuálisan is frissítheti a naptárát. Ez az opció akkor is megfelelő, ha szeret kísérletezni a foglalási dátumokkal.

  1. Menjen az Ingatlanok szekcióba, válassza ki azt az ingatlant, amelynek elérhetőségét szeretné szerkeszteni, és lépjen be az Elérhetőségi naptár szekcióba.
  2. A megjelenített naptár jobb oldalán töltse ki az újonnan elérhető/nem elérhető dátumtartományt.
  3. Mentse el a változásokat.

Megjegyzés: A naptárban a piros színű mező azt jelenti, hogy nem elérhető, míg a zöld azt, hogy elérhető. Amikor új ingatlanhirdetést hoz létre, az mindig teljesen elérhetőként jelenik meg a rendszerünkben, amíg meg nem változtatja.

Segített ez a cikk?