Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség a bérbeadóknak Foglalások Elutasíthatom a foglalási kérelmet? Van bármilyen büntetés?
Kategóriák

Elutasíthatom a foglalási kérelmet? Van bármilyen büntetés?

A cikket a 11. 9. 2024 oldalon frissítették.

Ez a cikk az elutasítási politikánk teljes megértését szolgálja. Nézze meg, hogyan kategorizáljuk őket, és mik a korlátaik.

A Flatio-nál mindig dönthet arról, hogy szeretné-e elfogadni vagy elutasítani a foglalási kérelmet. Azonban minden elutasítást különbözőképpen kezelünk.

A Flatio igyekszik garantálni, hogy platformunkon mindenki - mind a bérlők, mind a bérbeadók - komolyan veszi a bérleti folyamatot. Mivel azt szeretnénk, hogy mindkét fél elégedett legyen szolgáltatásainkkal, nagy figyelmet fordítunk az elutasított kérelmekre, és az elutasításokat jogosult és jogosulatlan kategóriákba soroljuk a további folyamatokhoz.

    • Jogosult elutasítások tipikusan olyan esetek, amikor:
      • a bérlő nem tartja be a hirdetésben megadott követelményeket (pl. kutyát szeretne hozni, amikor nem engedélyezi a háziállatokat, vagy több személyt szeretne magával hozni, mint amennyit az ingatlan befogad), vagy
      • a bérlő nem adta meg a szükséges információkat (pl. nincs elegendően kitöltött profilja és nem válaszol az Ön üzeneteire)
    • Jogosulatlan elutasítások olyan eseteket fednek le, amikor a fiókbeállításai nem voltak naprakészek, különösen azokat az elutasításokat, amelyeket:
      • az ingatlan elérhetőségének helytelen beállítása okoz,
      • az árak helytelen beállítása okoz,
      • a minimális/megengedett foglalási időtartam helytelen beállítása okoz, stb.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a legtöbb jogosulatlan elutasítás az, ha nem válaszol a kérelemre a megadott 24 órás időszakon belül. Mindig előnyösebb az Ön számára, ha jogosulatlan okokból elutasítja a kérelmet, mint ha lejárna.

Mindig e-mailben tájékoztatjuk Önt arról, hogy jogosultnak találjuk-e az elutasítás okát vagy sem. Ha úgy érzi, hogy hibát követtünk el, és bármelyik elutasítást jogosultnak kellene tekinteni, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálati csapatunkkal a helyzet felülvizsgálatához.

Hirdetés pontszáma

Biztos lehet benne, hogy nem kap pénzügyi büntetést a foglalási kérelem elutasításáért. Azonban, ha jogosulatlan okokból elutasítja a kérelmet, csökkentjük a hirdetésének pontszámát. Ez azt jelenti, hogy a hirdetése hátrébb kerül a platformunkon, így kevésbé látható a potenciális bérlők számára, és kevésbé valószínű, hogy az ingatlanát lefoglalják.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha nem válaszol a foglalási kérelemre a kérelem beérkezésétől számított 24 órán belül, a Flatio a jogosulatlan elutasítás legrosszabb típusának tekinti, ami még jelentősebben csökkenti a hirdetésének pozícióját platformunkon. Ezért, hogy hirdetése mindig jól látható legyen, kiemelten ajánljuk, hogy kerülje a foglalási kérelmek lejáratát.

Ha valaha szeretné növelni a hirdetésének pontszámát, hogy ingatlana láthatóbb legyen, többet olvashat arról, hogy mi befolyásolja a hirdetésének pozícióját ebben a cikkben, és ennek megfelelően javíthatja a hirdetését. Ügyfélszolgálati csapatunk is bármikor rendelkezésére áll.

A foglalás elutasításának ajánlott eljárása

Ha jogosulatlan okokból elutasítja a kérelmet, szükséges, hogy mihamarabb javítsa a fiókbeállításait, hogy ugyanez ne történjen meg újra.

Minden esetben a potenciális bérlők mindig értékelik, ha megkapják az elutasítás okát. Néhány esetben még lehetséges is új foglalási részletekről tárgyalni. Ezért javasoljuk, hogy mindig ossza meg a részleteket a bérlővel.

Példák:

  • Ha az árazás/elérhetőség helytelenül volt beállítva
    • Felveheti a kapcsolatot a bérlővel, miután frissítette az árak/elérhetőség beállításait, és javasolhatja, hogy ha érdekli őket, hozzanak létre új foglalási kérelmet, mivel már minden javítva lett és pontos.
    • További információkat találhat arról, hogyan állítsa be helyesen az árakat itt, és ne habozzon ellenőrizni a beállításait a Bérbeadásaim profiljában elérhető ár funkció ellenőrző segítségével.
    • További információkat olvashat arról, hogyan tartsa naprakészen az elérhetőséget ebben a cikkben.
  • Ha a bérlő profilja nem teljes
    • Abban az esetben, ha hiányzik néhány információ a bérlőtől, felveheti velük a kapcsolatot, és kérheti azokat a további információkat, amelyekre szüksége van ahhoz, hogy biztosan és kényelmesen elfogadja a kérelmüket.
Segített ez a cikk?