Bár ezek a helyzetek rendkívül ritkák, itt megtudhatja, mit kell tenni, ha a bérlő nem jelenik meg, hogy átvegye az ingatlant.
A bérlő nem jött el a lakás átadására. Mit tegyek?
Mindig javasoljuk, hogy a költözési időpont előtt egyeztesse az ingatlan átadásának idejét, helyét és dátumát a bérlővel. A bérlő részéről a kommunikáció hiánya rendkívül ritka és valószínűtlen, hogy előfordul a szerződéses folyamat befejezése után (ami magában foglalja az első havi bérleti díj megfizetését a bérlő részéről).
Azonban, ha nem tudja elérni a bérlőt (akár a Flatio üzenetküldő rendszerén keresztül, akár a bérlő telefonszámán vagy közvetlen e-mail címén keresztül), felveheti velünk a kapcsolatot és mi megpróbáljuk elérni a bérlőt.
A legtöbb esetben el tudjuk érni a bérlőt és minden visszatér a normál kerékvágásba. Azonban, ha így nem oldódik meg a helyzet, megkérjük, hogy menjen el az ingatlan átadására a megbeszélt időpontban és várja meg a bérlő érkezését.
- Ha megjelenik, akkor el tudja szállásolni és minden rendben lesz.
- Abban az esetben, ha a bérlő nem jelenik meg az ingatlan átadásakor, a megállapodás szerinti feltételek alapján a beköltözést követő 7 napig kell tartania az ingatlant a bérlő számára (feltéve, hogy a foglalás 7+ napra szólt).
- Ha a bérlő végül beköltözik ebben az időszakban, a bérleti szerződést megtartjuk a korábbi megállapodás szerint.
- Ha a bérlő nem jelentkezik be vagy nem jelenik meg ez alatt a 7 napos időszak alatt, mi megszüntetjük a bérleti szerződést, hogy az ingatlanát más bérlők foglalhassák. Ezenkívül elküldjük Önnek az első havi bérleti díj teljes összegét, ami minden lemondási feltétellel összhangban van.
Megjegyzés: A nem megjelenő bérlővel kapcsolatos helyzetben ajánlott eljárás néha eltérő lehet, mivel mindig egyedi esetként kezelünk minden ügyet. |