A tulajdonos elutasította a foglalási kérelmet. Mit tegyek? - Flatio
Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség bérlőknek Foglalási kérelem A tulajdonos elutasította a foglalási kérelmet. Mit tegyek?
Kategóriák

A tulajdonos elutasította a foglalási kérelmet. Mit tegyek?

A cikket a 4. 6. 2024 oldalon frissítették.

Mi lehet az oka annak, hogy a bérbeadó elutasítja a foglalási kérelmét, és mit tehet ezután? Tudja meg többet erről ebben a cikkben!

A foglalási kérelmeket több okból is elutasíthatják, de a legtöbbször előforduló okok a következők:

  • nem töltötte ki megfelelően a profilját, így a tulajdonosnak nincs elegendő információja Önről,
  • az ingatlan az Ön által választott időpontban nem elérhető,
  • a foglalási kérelme nem felel meg a hirdetésben megadott követelményeknek (pl. a bérlők maximális száma vagy a háziállatok tilalma).

Ha szeretné megtudni a foglalásának elutasításának pontos okát, megtalálhatja azt a Bérleményeim webalkalmazásban a profiljának Foglalások szekciójában.

Abban az esetben, ha a foglalási kérelmét olyan ok miatt utasítják el, amit Ön képes orvosolni (például a profilja megfelelő kitöltésével vagy a tulajdonos további kérdéseire adott válaszával), javasoljuk, hogy rendezze a szükséges dolgokat és készítsen egy új foglalási kérelmet utána - akár ugyanarra a hirdetésre, akár egy újra.

Azban az esetben azonban, ha a probléma a tulajdonos oldalán van és nem változtatható meg (például az ingatlan nem elérhetősége), akkor készíthet egy új foglalási kérelmet egy másik ingatlanra. A Flatio-nál számos lehetőség áll rendelkezésre, amelyeket ajánlunk az Ön igényei szerint szűrni.